نوشته شده توسط : محمد طاهری

RonyaSoft CD DVD Label Maker

چاپ لیبل برای CD و DVD یکی از بهترین راههای تبلیغاتی برای شرکت های نرم افزاری و یا ویدویی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و متون مورد نظر خود را به سادگی بر روی برچسب های سایز سی دی و دی وی دی بنویسید . یکی از مهم ترین تفاوت های چسباندن لیبل بر روی دیسک با چاپ رویش ، در رزولوشن آن می باشد که در صورت استفاده از برچسب می توانید جزئیات بیشتری را با زیبایی هر چه تمام تر به تصویر بکشید . همچنین هزینه ی چاپ بر روی دیسک های فشرده گاه تا ۵ برابر بیشتر از چاپ لیبل می شود .
RonyaSoft CD DVD Label Maker نام نرم افزاری است حرفه ای که به شما در زمینه طراحی لیبل CD و DVD کمک خواهد نمود . این برنامه به شما کمک می کند تا با کم ترین دانش در زمینه طراحی و گرافیک ، لیبل های بسیار زیبا بسازید . علاوه بر برچسب CD و DVD بخش های دیگری نظیر جلد CD و پک DVD نیز در این برنامه تعبیه شده است . تنها کاری که برای طراحی های خود می بایست انجام دهید انتخاب یک تصویر مناسب برای پشت زمینه و نوشتن متن دلخواهتان بر روی آن می باشد . این نرم افزار که زبان شیرین پارسی را نیز به زبان های کاربری خود افزوده است استفاده از آن را آسان تر گردانده و همچنین این امکان را به شما می دهد تا بر خلاف نرم افزار های مشابه از تایپ مستقیم پارسی نیز برخوردار باشید .

 

 

حجم : ۴٫۷۱ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: فارسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد