نوشته شده توسط : محمد طاهری

مخفی کردن IP خود با Free Hide IP 3.6.5.2

 

 

 

مخفی کردن IP خود با Free Hide IP 3.6.5.2

 

بعضی وقت ها نیاز به دلایل مختلفی چون عدم ارائه سرویس به آی پی های ایرانی، جلوگیری از دانلود نرم افزارها برای ایرانی ها و … نیاز میشود آی پی کاربر را تغییر دهیم. در چنین مواردی میتوان از نرم افزارهایی استفاده نمود که آی پی شما را به آی پی کشور دیگری تغییر می دهند.نرم افزار Free Hide IP نرم افزاری ساده و قدرتمند است که که در کمتر از چند ثانیه آی پی شما را تغییر میدهد. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار جذاب و ساده ایست و شما می توانید تنها با یک کلیک آی پی خود را تغییر دهید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Free Hide IP 3.6.5.2 :

- گردش در اینترنت بدون شناسایی آی پی اصلی شما
- امکان انتخاب کشور مورد نظر جهت تغییر آی پی
- ورود به انجمن ها و سایتهایی که آی پی شما در آنها بسته شده است
- امکان دانلود از سایتهایی که امکان دانلود را برای ایرانی ها مسدود ساخته اند
- محیط کاربری بسیار زیبا و ساده
- پشتیبانی از ویندوز های مختلف
- و …

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 2.24 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

 

مخفی سازی IP خود با Real Hide IP 4.0.7.2

 

 

 

 

مخفی سازی IP خود با Real Hide IP 4.0.7.2

شاید برای شما پیش آمده باشد که مورد حمله هکر ها قرار گرفته باشید و یا اینکه بعضی از سایت ها نیز با ایجاد محدودیت برای بعضی از کشور ها از جمله ایران مانع از دسترسی کابران این کشور ها به مطالب آن سایت می شوند. هر فرد برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. در واقع شما با استفاده از آن می توانید در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. اما گاهی اوقات همین آی پی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود زیرا تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانید از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنند.
Real Hide IP نرم افزار امنیتی قوی که به شما اجازه پنهان کردن آدرس آی پی سیستم خود و گشت و گذار مخفیانه در دنیای اینترنت را می دهد. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلاً آنرا غیر فعال کنید. این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. آی پی هایی را که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید. شما با پنهان سازی آی پی خود از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری می نمایید و کسی نمی تواند هویت شما را مورد دستبرد قرار دهد و همچنین یک گارد امنیتی در برابر هکر ها خواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP 4.0.7.2:
– قابلیت پنهان سازی آدرس IP
– گشت و گذار پنهانی در اینترنت
– حفاظت از هویت خود و متوقف کردن هکرها
– جلوگیری از ردیابی گشت و گذار شما توسط وب سایت های دیگر
– ناشناس ماندن در اینترنت و گشت و گذار مخفیانه
– حذف سریع کوکی ها، اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس
– پاک شدن کوکی ها قبلی در هنگام روشن شدن نرم افزار به طور اتوماتیک
– امکان تغییر آی پی در فواصل زمانی مختلف
– امکان عبور از تحریم های اینترنتی
– و …

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 2.70 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: free download Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 - Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 - برنامه Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 - دانلود Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 - دانلود برنامه Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 - دانلود نرم افزار Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 - نرم افزار Free Hide IP 3 , 6 , 5 , 2 برنامه Real Hide IP 4 , 0 , 7 , 2 - دانلود Real Hide IP - دانلود Real Hide IP 4 , 0 , 7 , 2 - دانلود برنامه Real Hide IP 4 , 0 , 7 , 2 - دانلود نرم افزار Real Hide IP 4 , 0 , 7 , 2 - نرم افزار Real Hide IP 4 , 0 , 7 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

مدیریت کامل بر روی فایلهای FLV با نرم افزار GetFLV Pro 8.9.3.8

 

 

مدیریت کامل بر روی فایلهای FLV با نرم افزار  GetFLV Pro 8.9.3.8

بسیاری از سایت های اینترنتی برای نمایش تصاویر و فایل های ویدیوئی از فرمت فلش یا FLV استفاده می کنند. این فرمت، بارگذاری محتوا را برای کاربران دشوار می کند، اما به تازگی شیوه ای جدید برای حل این مشکل نیز ابداع شده است. بسیاری از کاربران وب معتقدند مشاهده فایل های ویدیوئی با فرمت فلش در محیط های کاربری خارج از محیط وب کار چندان ساده ای نیست. اگر چه در حال حاضر دهها سایت و ابزار رایگان برای حل این مشکل عرضه شده، اما اکثر آنها همیشه موثر نیستند و کار کردن با برخی از آنها هم بسیار دشوار است.
GetFLV نرم افزاری کاربردی برای دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV و پخش و تبدیل آن به دیگر فرمت های ویدیویی و تعمیر ویدیو کلیپ های FLV می باشد. این نرم افزار شامل یک مرورگر FLV می باشد که شما می توانید در سایت های معمولی ویدیوئی بگردید و دانلود کنید. این نرم افزار تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار است و می تواند به راحتی فایل های ویدیویی فلش را به انواع فرمت های ویدیویی مانند MP4 ،WMV ،MOV و ۳GP تبدیل کند و حتی توانایی تبدیل فایل های مختلف ویدیویی با فرمت های متفاوت به یکدیگر را نیز دارا می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro 8.9.3.8:
– قابلیت دانلود سریع فایل های FLV بوسیله فن آوری بارگذاری در چند بخش
– توانایی دانلود ویدیو کلیپ از معروفترین سایت های جهان
– امکان استخراج صوت FLV به فرمت های صوتی معمولی
– مدیریت فایل ویدیویی FLV
– قابلیت دانلود و مدیریت فایل ویدیوئی FLV
– امکان تبدیل فایل های دانلود شده به فرمت های ویدیویی معروف مانندAVI ،MPEG ،MP4 ،۳GP ،MOV ،WMV
– توانایی تبدیل ویدیو معمولی به FLV
– قابلیت تبدیل فایل های FLV به فرمت های صوتی معروف MP3 ,WAV, AAC و …
– قابلیت تعمیر فایل های FLV
– استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدیویی فلش با فرمت mp3
– محیط کاربری ساده و قابل درک
– قابلیت نمایش وضعیت بارگذاری فایل
– امکان توقف بارگذاری و آغاز مجدد آن در هر زمان
– و …

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 8.25 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

 

پخش کننده قدرتمند فیلم های DVD با Corel WinDVD Pro 2010 10.0.5.536

 

 

 

پخش كننده قدرتمند فيلم هاي DVD با  Corel WinDVD Pro 2010 10.0.5.536

Corel WinDVD Pro 2010 10.0.5.536 یکی از برترین پخش کننده های DVD میباشد . این نرم افزار توانایی اجرای فیلم های ویدئویی را با کیفیت بالا  دارد. کارکردن با این برنامه بسیار لذت بخش و جذاب میباشد .امکان جالبی که این نرم افزار دارا میباشد امکان صفحه لمسی بودن آن در ویندوز محبوب سون میباشد . با این نرم افزار از دیدن فیلم ها لذت بیشتری خواهید برد.
امکانات
WinDVD 2010 یکی از بهترین نرم افزارهای پخش دی وی دی در رایانه شماست . با تجربه کردن فیلم های HD در این نرم افزار اوج لذت فیلم را احساس میکنید . این نرم افزار با به کارگیری از بهترین contrast جزییات را واقعی تر خواهید دید.
– قابلیت پخش دیسک بلوری
– پخش فرمت های بیشتر HD
– بالا بودن کیفیت صدا و تصویر
– ویدیو و صدا با کیفیت برتر
– Upscale درفیلمهای دی وی دی با کیفیت استاندارد
– پخش مستقیم از انواع دوربین ها
– پشتیبانی از ویندوز محبوب ۷
و…

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 155 مگابايت 

 رمز فایل فشرده :www.ir4u.ir

 

 

پخش فایل های چندرسانه ای با نرم افزار معروف jetAudio Plus VX 8.0.7

 

 

 

 

پخش فايل هاي چندرسانه اي با نرم افزار معروف jetAudio Plus VX 8.0.7

نرم افزار JetAudio Plus 8.0.7 یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.

ویژگی های JetAudio 8 برنامه رادیو و تلویزیون اینترنت با JetCast، پلاگین های تجسمی شامل Sound2Vision، ویرایش برچسب های MP3، OGG و WMA، افکت های صوتی مختلف شامل wide, reverb و x-bass، خروجی صدا چند کاناله، کنترل سرعت پخش صدا، متقاطع کردن صاف صدا در میان تغییر آهنگ، رابط کاربری قابل تغییر، نشان دادن متن اشعار برای فایل های MIDI و MP3 و زیر نویس ها تماما در این برنامه Jet Audio گنجانده شده و تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد.

خصوصیات نرم افزار JetAudio:

* پشتیبانی از تمام فرمت های فایل صوتی تصویری
* تبدیل فرمت های صوتی تصویری
* رایت سی دی های صوتی
* ضبط صدا با فرمت های مختلف
* ویرایش برچسب Tag فایل های صوتی
* خروجی صدا چند کاناله
* پوسته های زیبا و حالت نوار ابزاری
* کنترل زیرنویس و اکولایزر کردن صدا
* مدیریت آلبوم ها و لیست پخش
* کنترل از راه دور
* پنجره مرکز اصلی رسانه ای با تمام کاربرد ها
* پخش برنامه های اینترنت Download JetAudio
* افکت های صوتی مختلف
* کنترل سرعت صدا و زنگ هشدار و تایمر
* ثابت ماندن صدا هنگام تبدیل به MKV/iPod/PSP
* اضافه شدن دو الگوی فرمت J3/V5 تصویری

حداقل سیستم مورد نیاز

* ویندوز: ۹۸/Me/2000/XP/Vista
* پردازنده: ۸۰۰ MHz
* رم: ۲۵۶ MB
* صوتی: کارت صدا، اسپیکر یا هدفون
* آداپتور گرافیکی: DirectX 8
* نرم افزار: QuickTime 4 یا بالاتر

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 31 مگابايت 

  رمز فایل فشرده :www.ir4u.ir

 

لذت تماشای فیلم با نرم افزار حرفه ای CyberLink PowerDVD Ultra v10.0 Build 1830

 

 

 

لذت تماشاي فيلم با نرم افزار حرفه اي CyberLink PowerDVD Ultra v10.0 Build 1830

همه ما خوب می دانیم که امروزه دنیای تکنولوژی ها آنقدر پیشرفت کرده که هرکاربری در هر زمینه ای اگر برروی موضوع خاصی دست بگذارد انتخاب های متعددی پیش رویش قرار خواهد گرفت. وقتی کاربری در زمینه فیلم ها و صنعت فیلم سازی قصد تماشای یک فیلم با نهایت کیفیت را دارد اگر بخواهد از رایانه خود استفاده برای تماشا استفاده کند اولین وسیله ای که به جز سخت افزار نیاز دارد داشتن یک نرم افزار کامل در این زمینه است که بتواند نهایت کیفیت را در نمایش فیلم به اجرا گذارد و به طبع در همین زمینه هم برای نمایش یک فیلم یا یک لوح فشرده دی وی دی یا حتی Blu-ray هم نرم افزارهای متعددی ارائه شده اند که هریک توانایی های قابل توجهی برای نمایش فیلم ها دارند. اما از همه این مقدمه ها که بگذریم به نامی می رسیم که امروزه به عنوان معروف ترین و در عین حال کارآمدترین نرم افزار در زمینه پخش فیلم ها و دی وی دی ها مطرح می شود. نرم افزاری که نهایت کیفیت را در نمایش به اجرا می گذارد. Cyberlink PowerDVD معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. ابزاری فوق العاده تکامل یافته که با قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف لذت تماشای یک فیلم جذاب را به کاربران هدیه می دهد. Cyberlink PowerDVD که دهمین نسخه از آن به تازگی ارائه شده قابلیت های جدیدی را در خود جای داده که چشم هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه در Cyberlink PowerDVD به چشم می خورد. کیفیت HD در این نسخه بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 10 قابل دسترس خواهند بود. اما یکی از تغییراتی که در همان نگاه اول به چشم می خورد تغییر واسط کاربری نرم افزار است که علاوه بر جذابیت بیشتر باعث شده تا منوها سریعتر از گذشته قابل دسترس باشند ؛ استفاده از طرحی جالب که در آن موزیک ها ، ویدئو و همچنین فیلم ها و لوح های فشرده از هم مجزا شده اند کمک زیادی می کند تا کاربر سریعتر به گزینه مورد نظر دست پیدا کند. این قابلیت به وسیله تب های کوچکی که در بالای واسط کاربری نرم افزار قرار گرفته قابل دسترس خواهند بود. نهایت کیفیت در صدا با استفاده از انواع تکنولوژی هایی که در نرم افزار به کار رفته است ، پشتیبانی کامل از تکنولوژی هایی نظیر دالبی دیجیتال و صداهای سه بعدی در لذت بردن از تماشای فیلم ها کمک شایانی را می کند. وجود امکاناتی برای ارتباطات آنلاین و به اشتراک گذاری و همچنین ارتباط با رسانه های اجتماعی کاربران را برای استفاده به روز از این نرم افزار یاری می دهد. نمایش فیلم ها با تاثیر پذیری از تکنولوژی های Noise Reduction و Stabilizer با افزایش قابل توجهی در کیفیت مواجه شده است ؛ از بین رفتن نویزها در فیلم ها نکته ای که اکثر شرکت های نرم افزار از گذشته تا به حال به دنبال آن بوده اند و حالا Cyberlink توانسته با ارائه نسخه جدید PowerDVD‌ به آن دست پیدا کند. پشتیبانی از انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها تا آخرین مدل از این نوع حافظه ها یعنی Blu-ray در این نسخه هم مانند چندین نسخه قبل قابل استفاده و دسترسی خواهد بود. سازگاری خاص با محصولات سه کمپانی Intel ، nVidia و ATI که تولید کننده های پردازنده های سیستم و گرافیکی می باشند قابلیتی است که در نمایش هرچه بهتر فیلم ها نقش مهمی را بردوش می کشد.
اما نکته پایانی این که کامل ترین نسخه ای که از Cyberlink PowerDVD موجود است نسخه Ultra 3D است که هم اکنون شما کاربران عزیز آسان دانلود می توانید این نسخه را دریافت کرده و پس از نصب و فعالسازی از امکانات متعدد این ابزار بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم فزار CyberLink PowerDVD Ultra v10.0 Build 1830:
- نهایت کیفیت در نمایش فیلم ها
- سازگاری کامل با انواع لوح های فشرده
- پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال
- پشتیبانی از صداهای چندکاناله
- امکان عکس گرفتن از فیلم ها
- MoovieLive قابلیت به اشتراک گذاری فیلم های ساخته شده توسط شما
- بزرگنمایی فیلمهای شما در اندازه های ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بدون افت کیفیت
- پشتیبانی از تکنولوژی کشش تصاویر ۱۶:۹ و ۴:۳
- قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
- کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
- نهایت کیفیت در صدای خروجی
- سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
- پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen تنظیم خودکار
- امکان مشاهده‌ی فیلم‌ها در Laptop ها به صورت استفاده‌ی کاملاً بهینه از باطری
- مشارکت با ۲ شرکت بزرگ Intel و Nvidia به منظور پردازش اطلاعات و تصویر
- Free style control’s انتخاب از میان ۵ حالت UI ، دارای انواع skin و رنگ
- دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
- تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- قابلیت جا به جا کردن زیر نویس فیلمهای شما
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 130 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - برنامه X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - دانلود X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - دانلود برنامه X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - دانلود نرم افزار X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - دانلود پچ X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - دانلود کرک X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - سریال X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - نرم افزار X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - نرم افزار مدیریت اف ال وی - پچ X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - کرک X GetFLV Pro 8 , 9 , 3 , 8 - کیجن آي آر فور يو - برنامه - دانلود - دانلود برنامه - دانلود برنامه Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 - دانلود نرم افزار - دانلود نرم افزار Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 - سريال Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 - كرك Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 - كيجن Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 - نرم افزار Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 , - نمايش فيلم هاي دي وي دي - پلير - پلير دي وي دي - پلير فيلم - پلير فيلم dvd - پچ Corel WinDVD Pro 2010 10 , 0 , 5 , 536 Jetaudio - jetAudio Plus VX 8 , 0 , 7 - باز كردن 3gp - برنامه - برنامه JetAudio , دانلود JetAudio - برنامه جتاديو - برنامه مالتي مديا - جت آديو - جت آوديو - جتاديو - دانلود - دانلود با لينك مستقيم - دانلود برنامه - دانلود برنامه jetAudio Plus VX 8 , 0 , 7 - دانلود برنامه رايگان - دانلود نرم افزار jetAudio Plus VX 8 , 0 , 7 - فيلم هاي mkv - نرم افزار - نرم افزار jetAudio Plus VX 8 , 0 , 7 - نسخه جديد JetAudio - نسخه جديد jetAudio Plus VX 8 , 0 , 7 - پخش فايل هاي صوتي - پخش فيلم - پخش فيلم ها - پخش فيلم هاي 3gp - پخش مالتي مديا CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - برنامه CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - دانلود CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - دانلود برنامه CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - دانلود نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - كرك CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - كيجن CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - نسخه جديد CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 - پچ CyberLink PowerDVD Ultra v10 , 0 Build 1830 ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

بازی بسیار زیبای شطرنج Grand Master Chess Tournament

 

 

 

بازی بسیار زیبای شطرنج Grand Master Chess Tournament

بازی شطرنج یک بازی فکری است که در ایران جایگاه خوبی پیدا کرده و باید به آینده آن امیدوار بود . اما اصل مطلب و توضیحات در مورد بازی. بازی مهیج شطرنج Grand Master Chess Tournament با گرافیک نسبتا خوب و به صورت سه بعدی امکان بازی کردن شما را با کامپیوتر یا به صورت دونفره را مهیا می سازد. درست است که همه شما با این بازی تا حدودی یا شاید هم به صورت حرفه ای آشنا هستید اما اشتباه نکنید این یک بازی معمولی نیست. یکی از ویژگی های بارز این بازی این است که حجم کمی دارد و بر روی همه سیستم ها نصب می شود.
این یک بازی سه بعدی بوده که شما میتوانید دونفره البته در صورت شبکه بودن کامپیوتر هایتان این بازی را انجام دهید پیشنهاد میکنم اگر خواهان یک بازی فکری هستید که کسل کننده نباشد و شما را به فکر وادارد این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی کم حجم و قابل حمل (portable) بوده و نیاز به نصب ندارد.امیدوارم  لذت ببرید.

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 25 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

دانلود بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations

 

 

 

دانلود بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations

آیا دوست دارید بجای یکی از سیاستمدار های بزرگ جهان باشید، آیا دوست دارید بجای آقای احمدی نژاد بر ایران حکومت کنید و دنیا را از دید ایشان ببینید ؟

شما با بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations می توانید بجای هر کدام از رئیس جمهور های جهان از جمله ایران بنشینید و تصمیمات اقتصادی و نظامی مورد نظر خود را بگیرید. 

 

ویژگی ها:
- امکان بازی بصورت آنلاین
- امکان بازی بصورت چند نفره و بازی تحت شبکه
- فاش شدن بعضی از راز هایی که از آن بی خبر هستید
- GamePlay راحت و آموزش قدم به قدم بازی

سیستم مورد نیاز:
- ۲ گیگاهرتز پردازنده
- ۲ گیگابایت رم
- ۲ گیگابایت فضا برای نصب بازی
- ۱۲۸ مگابایت گرافیک
- سیستم عامل ویندوز XP / 7 / Vista
 

طریقه ی فعال سازی : ابتدا پوشه ی Update را از درون پوشه ی Crack به محل نصب بازی کپی کنید. سپس فایل ron10_en_dl_patch_418 را از درون پوشه ی Update اجرا کنید. پس از تمام شدن عملیات بروزرسانی آفلاین بازی. فایل _start را از پوشه ی Crack به محل نصب بازی کپی کنید. حال می توانید بازی را اجرا کنید. فقط بیاد داشته باشید که به هیچ عنوان این بازی نباید خود را بروز کنید. می توانید در قسمت FireWall آنتی ویروس یا ویندوز، این بازی را Block کنید.

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 810 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: free download Grand Master Chess Tournament - Grand Master Chess Tournament - بازی بسیار زیبای شطرنج Grand Master Chess Tournament - بازی فکری - دانلود chess - دانلود Grand Master Chess Tournament - دانلود بازی Grand Master Chess Tournament - دانلود بازی با لینک مستقیم - دانلود بازی شطرنج - دانلود بازی فکری - دانلود رایگان Grand Master Chess Tournament - دانلود شطرنجcrack Political Simulator 2 Rulers of Nations - download free Political Simulator 2 Rulers of Nations - Political Simulator 2 Rulers of Nations - آموزش کرک بازی - آموزش کرک بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations - بازی پلیتیکال - دانلود Political Simulator 2 Rulers of Nations - دانلود بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations - دانلود بازی با لینک مستقیم - دانلود بازی رایگان - دانلود بازی رایگان Political Simulator 2 Rulers of Nations - کرک Political Simulator 2 Rulers of Nations ,
:: بازدید از این مطلب : 1175
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

ویرایشگر حرفه ای فیلم ها SONY Vegas Pro 10.0a Build 387 + Portable

 

 

 

ویرایشگر حرفه ای فیلم ها SONY Vegas Pro 10.0a Build 387 + Portable

SONY Vegas Pro همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.
استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.

وجود دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت که امروزه بیشتر نرم افزارها برای این دو پلتفرم طراحی می شوند هم یکی از دلایل موفقیت این بسته نرم افزاری شده است. واسط کاربری نرم افزار آنقدر جذاب و حرفه ای است که اگر نگوئیم بی نظیر است باید از لفظ کم نظیر برای آن استفاده کنیم چرا که امروزه واسط کاربری نقش مهمی را در استفاده آسان و البته حرفه ای از امکانات نرم افزارها ایفا می کند. تقریبا تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای و کامل در همین واسط کاربری گنجانده شده است.
در نهایت امر هم که بحث خروجی ها به میان می آید باید ذکر شود که Sony Vegas Pro توانایی رایت به صورت مستقیم برروی انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و البته نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray  همراه با منوهایی جذاب را داراست ، البته ذخیره سازی به صورت ویدئو با کیفیت و خصوصیات دلخواه برروی انواع حافظه ها یا به اشتراک گذاری به صورت آنلاین هم بخش های دیگری هستند که کاربران باید در مورد این ابزار بدانند. نسخه نهم از این ابزار به صورت کامل برروی سرورهای آسان دانلود قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم اگر به نگهداری هرچه جذاب تر خاطرات خود که به صورت فیلم درآمده اند اهمیت می دهید این ابزار فوق حرفه ای را حتما آزمایش کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SONY Vegas Pro :
– استفاده بسیار آسان از نرم افزار
– محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
– پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
– ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
– ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
– انجام کارها با drag-and-drop
– استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
– ویرایش در طول مدت پخش مدیاها
– پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند ۴:۳, ۱۶:۹ و …
– پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
– خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
– انواعی از طرح ها و افکت های جذاب
– استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
– نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen
– پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
– ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
– ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
– پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
– پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
– پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
– خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
– قابلیت تعمیر صداها
– پلاگین استفاده از DirectX
– از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
– Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
– رایت لوح های فشرده به صورت های مختلف
– پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
– آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
– آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
– همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
– ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
– ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
– پشتیبانی از فرمت معروف swf
– پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
– سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و…

 
آموزش کرک کردن :

Instructions:
1:install sony vegas pro
2:close internet
3:run SonyVegasPro Patch.exe
4:select “program filessony” folder from left icon and press “+” and then press Crack Me.

 

After patch close SonyVegasPro Patch.exe

5:run Keygen.exe
6:select “vegas pro 9.0 (32 and 64bit) series
7: select “program filessony” folder and press to patch again
8: after patch open sony vegas
9: Generate a serial number like this “1HF-xxxx-xxxx-xxxx” and register program with the same serial number
but change the first three characters in “1R8″ (like this: 1R8-xxxx-xxxx-xxxx).

10: select another pc registration or register later.
11: In registration window, fill anything and write authentication number from keygen.
12 Enjoy ویرایشگر حرفه ای فیلم ها SONY Vegas Pro 10.0a Build 387 + Portable

 
فیلم آموزشی کرک کردن :

حجم : ۱۹۰ مگابایت

پسورد :www.ir4u.ir

 

 

ویرایش فیلم و عکس با Videomach v5.8.1 Professional

 

 

 

ویرایش فیلم و عکس با Videomach v5.8.1 Professional

Videomach v5.8.1 Professional نرم افزار محبوبی برای تبدیل عکس به ویدئو ، جداسازی قطعات ویدئویی به عکس ها ، اضافه کردن صدا به انیمیشن ها ، جداسازی صدا از فیلم ، افزایش سرعت ویدئو ، نشان دار کردن ، تغییر سایز ، چینه زدن و چرخاندن می باشد. همچنین در این نرم افزار می توانید ؛ از تصاویر خود فایل های ویدئویی با آهنگ پس زمینه بسازید ، از ویدئوها عکس برداری کنید ، آهنگ پس زمینه ویدئوها را تغییر دهید ، صدای پس زمینه ویدئوها در فرمت های گوناگون صوتی ذخیره کنید و فرمت های ویدئویی یا صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید. VideoMach یک نرم افزار چند رسانه ای بسیار قدرتمند است که کاربردهای فراوانی دارد. همچنین در محیط برنامه شما می توانید ویدئوهای خود را انتخاب کرده و به تغییر: فرمت ، تعداد فریم ، میزان رنگ ، فرمت صوتی ، سایز و حجم ، نوع آن ها”استاندارد ، عریض” و… بپردازید. این نرم افزار به طور عمده برای تبدیل فایل های ویدیویی با فریم بالا و همچنین تصاویر سه بعدی برای رندر کردن و شکار لحظه ای تصاویر و بازیهایی ویدئویی کاربرد فراوان دارد. فرمت های پشتیبانی شده توسط نسخه استاندارد این نرم افزار عبارت اند از : AVI, MPEG, FLC, HAV, JPEG, PNG, BMP, DIB, TGA, PNM و … که در نسخه حرفه ای نرم افزار فرمت هایی هم که در تصاویر با بردارهای سریع و کارگاه های گرافیکی استفاده می شود، مانند: BAYER, CINE/CVR, SUN, RAS, SGI, RGB, TIFF, XPM نیز اضافه شده است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Videomach v5.8.1 Professional:

- برای ویدئوها یک فایل صوتی پس زمینه مشخص کنید و آن را در فرمت دلخواه ذخیره کنید
– به تبدیل تصاویر به ویدئوها بپردازید
– به تغییر اندازه ، چرخاندن و crop کردن ویدئوها بپردازید
– به استخراج صدا از ویدئوها بپردازید
– به عکس برداری از ویدئوها بپردازید
– به تغییر codec های ویدئوها بپردازید
– سرعت پخش ویدئوها را تغییر دهید
– به تغییر در ویژگی های ویدئوها یا تصاویر بپردازید
– بر روی تصاویر یا ویدئوها افکت های گوناگون

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 4.24 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی با MakeMe3D 1.0.10.922 BL

 

تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی با MakeMe3D 1.0.10.922 BL

شاید شما نیز در وب سایت های مختلف با تبلیغاتی برای عینک هایی که فیلم ها را به صورت سه بعدی می توان با آن ها مشاهده نمود را دیده اید . برای مشاهده یک فیلم به صورت سه بعدی به وسیله این عینک ها ، علاوه بر اینکه شما به این عینک ها نیاز دارید ، فیلم مورد نظرتان نیز باید به صورت سه بعدی تغییر یافته باشد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که همه فیلم های شما این ویژگی را ندارند و نمی توان آن ها را به صورت سه بعدی مشاهده کرد. برای این سوال نیز جوابی موجود است.

MakeMe3d نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادرید تا تصاویر دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید تا به کمک عینک های مخصوص قادر به مشاهده تصویر به صورت کاملا سه بعدی باشید. عینک های سه بعدی ساز به صورت اصلی در سه مدل ارائه می شوند که این سه مدل عبارتند از عینک Polarisation ، عینک Shutter technology و عینک Anaglyph 3D که در ایران و تبلیغات موجود بر روی سایت های مختلف بیشتر تصویر عینک مدل Anaglyph 3D مشاهده می شود که دارای دو شیشه رنگی می باشد. هر یک از این سه مدل عینک به یک روش سه بعدی سازی را برای شما شبیه سازی می کند که وقتی شما از هر یک از عینک ها برای مشاهده یک فیلم سه بعدی شده استفاده می کنید در واقع فیلم شما نیز باید بر طبق همان مدل عینک شما شبیه سازی شده باشد. این نرم افزار از هر سه مدل این عینک ها برای سه بعدی سازی تصویر پشتیبانی کامل می کند. پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های تصویری برای سه بعدی سازی و ابزار تنظیمات خودکار برای بهبود در نتیجه کار از دیگر ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Engelmann Media می باشد.

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 22 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

 

افکت گذاری و ویرایش فیلم ها با Wondershare Video Studio Express v1.2.0.4

 

 

 

افکت گذاری و ویرایش فیلم ها با Wondershare Video Studio Express v1.2.0.4

بدون شک شرکت Wondershare یکی از برترین شرکت های نرم افزاری دنیا می باشد که با ارائه چندین نرم افزارکاربردی، جایگاه ویژه ای  در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده است.

سایت ir4u در اقدامی نو ،همه محصولات این شرکت را به طور رایگان و با کرک جدید و تست شده در اختیارتان قرار می دهد.تعداد این محصولات بالغ بر ۱۸ عنوان می باشد که تا ۲ روز آینده همه ی این محصولات در سایت گذاشته خواهند شد.

Wondershare Video Studio Express

Wondershare Video Studio Express یک نرم افزار بسیار مفید و قدرتمندی در زمینه ویرایش فیلم های تصویری می باشد. دیگر نیاز نیست نرم افزار های حجیمی همچون Adobe Premiere جهت ویرایش و افکت گذاری فایل های تصویری خود داشته باشید.این نرم افزار دارای تنظیمات بسیاری می باشد تا فیلم های خود را به فیلم های سینمایی تبدیل کنید!

ویژگی های Wondershare Video Studio Express :
- قابلیت تبدیل فیلم های DVD به MP4, MPG, WMV, FLV, SWF و …
- قابلیت تبدیل انواع فرمت های تصویری دوربین ها به فرمت های متداول تصویری
- امکان جدا سازی و ادغام قسمت های مختلف فیلم ها
- امکان چرخش فیلم,پاک کردن لوگو,زیرنویس و سایر
- قابلیت ایجاد افکت های زیبا و متنوع به فیلم ها
- و…


 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 16.9 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

 

ویرایش تصاویر ارسالی در وبکم با WebCamMax 7.1.8.2

 

 

 

ویرایش تصاویر ارسالی در وبکم با WebCamMax 7.1.8.2

امروزه افراد بسیاری که در اینترنت از نرم افزارهای گفتگوی اینترنتی استفاده می کنند برای ارسال تصاویر از دوربین های اینترنتی ( WebCam ) ها نیز بهره می برند و از این ابزار برای برقراری یک ارتباط تصویری استفاده می کنند. شاید شما نیز تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از چه راهی می توان برای طرف مقابل در گفتگو تصاویر جعلی را ارسال نمود. همچنین ممکن است شما قصد داشته باشید تا با استفاده از webcam برای طرف مقابل در گفتگو تصاویری از محیط کار خود در سیستم عامل کامپیوتر را ارسال نمایید که بیشتر کاربران برای این انجام این امر با عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال آن به طرف مقابل این نیاز را رفع می کنند که این روش از سرعت کم و سختی بیشتری برخوردار می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر خواید بود تا نیازهای مختلف این چنینی در ارتباطات تصویری را بر طرف نمایید.

WebcamMax نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا با استفاده از ابزارهای مختلف موجود در برنامه نیازهای مختلف یاد شده در بالا را رفع نموده و از و دیگر ویژگی های موجود در نرم افزار نیز استفاده نمایید. در این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویری غیر از تصویری اصلی دوربین برای طرف مقابل ارسال نمایند که این تصویر می تواند یک عکس و یا یک فیلم باشد. همچنین کاربران می توانند برای طرف مقابل در تصویر ارسالی نقاشی نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت CoolwareMax Inc می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- سازگاری با نرم افزارهای مختلف گفتگو همانند , AIM, MSN, Camfrog, Skype, Paltalk, Yahoo Messenger و … .

- توانایی نمایش فایل های تصویری و فیلم ، عکس ، محیط صفحه نمایش ، نوشته ها و … در تصاویر ارسالی برای کاربر مقابل

- توانایی قرار دادن افکت های مختلف بر روی تصاویر همانند افکت های آیینه ای ، آتشین ، موزاییکی ، آبی و … .

- قابلیت ظبط تصاویر دریافتی از دوربین دیگر کاربران

- قابلیت به اشتراگ گذاری دوربین در ۱۶ برنامه

و … .

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 23 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا با Tag And Rename v3.5.6

 

نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و…. را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags را به دلخواه خودتان در بیارید.

ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا با Tag And Rename v3.5.6

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tag&Rename 3.5.2:
- قابلیت نام گذاری مجدد فایل های mp3 ،ogg ،wma ،m4a ،mp4 ،flac ،ape و wav
- قابلیت پشتیبانی از تگ های اضافی شامل متن ترانه، پوستر آلبوم موسیقی، درجه بندی، سبک آهنگ، شماره دیسک، قسمتی از مجموعه موسیقی، نام خواننده آلبوم، زمینه های موسیقی کلاسیک (Composer, Conductor و …
- پشتیبانی از فایل مربوط به آدرس اینترنت
- توانایی پشتیبانی از تمامی یونیکدها
- امکان تغییر قالب نوشته
- پشتیبانی از Freedb
- ویرایش دستی فایل ها
- ویزارد انطباق Tag ها
- پشتیبانی کامل از کشیدن و رها کردن (drag and drop) فایل ها
- اضافه شدن به اکسپلورر ویندوز
- پخش فایل های موسیقی
- قابلیت گرفتن خروجی از اطلاعات موسیقی هایتان را در یکی از فرمت های CSV ،HTML ،XML و تب هایی با نوشتار محدود شده
- تغییر نام پوشه های موسیقی مطابق اطلاعات Tag فایل ها
- پشتیبانی از mp3 (ID3v1, ID3v2.2, ID3v2.3 و ID3v2.4 به انضمام ANSI , Unicode و UTF8 و رمز گذاری Tag ها) ، MusePack mpc/mp+ (APEv1, APEv2 و ID3v1 tag ها), Windows Media wma, asf و فایل های wmv ، Apple iTunes و iPod aac (m4a) فایل های شامل mp4 , m4a با فشرده سازی lossless و محافظت از فایل های m4p , بیشترین کدک های معروف با فشرده سازی lossless شامل Wav, Monkey’s Audio, Flac, Wav Pack, Optim Frog, True Audio, Apple و ویندوز مدیا های با فشرده سازی lossless
- پشتیبانی از سایت Amazon.com
- و …

 

ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا با Tag And Rename v3.5.6 حجم: ۳٫۲۶ مگابایت
ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا با Tag And Rename v3.5.6 رمزعبور: www.ir4u.ir
ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا با Tag And Rename v3.5.6 منبع: www.ir4u.ir
 
 
 
 
 

کیفیت بخشیدن به فیلم با CyberLink TrueTheater Enhancer v1.0.1314

 

 

 

كيفيت بخشيدن به فيلم با CyberLink TrueTheater Enhancer v1.0.1314
شرکت CyberLink یک شرکت شناخته شده در تولید محصولات مولتی مدیا می باشد و همگی ما با نرم افزار های بی نظیر این شرکت کم و بیش کار کرده و آشنایی داریم.
این بار این شرکت اقدام به تولید نرم افزار بسیار جالبی نموده است به نام CyberLink TrueTheater که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید.
هسته این محصول از یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

برخی ای ویژگی های مهم این برنامه:
مکانیزم بسیار هوشمند تنظیم روشنایی و رنگ تصاویر
تعمیر و افزایش وضوح تصاویر محو که معمولا در یوتیوب میبینید
افزایش طبیعی جلوه دادن تصاویر با واقعیت
خوانا کردن متون موجود در تصاویر که مات شده اند
توانایی پخش تصاویر در حالت تمام صفحه
اضافه کردن یک پلاگین کاربردی به اینترنت اکسپلورر که کاربران متوجه تفاوت عکس اصلی با عکس ویرایش شده شوند
افزایش کیفیت تصاویر آپلود شده بر روی یوتیوب که آماتوری گرفته شده اند در حد مطلوب
افزایش شگفت انگیر وضوح تصاویر بعد از نصب برنامه به صورت آنلاین
و …..

 

كيفيت بخشيدن به فيلم با CyberLink TrueTheater Enhancer v1.0.1314 حجم: ۲۹٫۴ مگابایت
كيفيت بخشيدن به فيلم با CyberLink TrueTheater Enhancer v1.0.1314 رمزعبور: www.ir4u.ir (حتما با حروف کوچک وارد کنید)
 
 
 
 
 
 
 

 

 قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 8.00.2013

اگر شما تجربه ای در ساخت ویدئو یا خلق جلوه های متحرک ندارید، اصلا نگران نباشید، CyberLink PowerDirector ابزاری ساده است که با کمی تمرین می توانید بر آن مسلط شوید. توسط این نرم افزار در زمانی بسیار کم، می توانید ویدئوهای موردنظرتان را ایجاد کنید و آنها به دوستان ایمیل کنید یا برروی دیسک رایت کنید و یا آنها را برروی اینترنت بارگذاری کنید.
Create movie masterpieces with powerful editing features
شما می توانید درنهایت ویدئوی موردنظرتان را با فرمت های کاملا سفارشی با پشتیبای از محتوای HD که شامل فرمت های AVCHD, MPEG-2 HD و WMV-HD می باشد، ایجاد کنید.
۶ لایه برای خلق جلوه های تصویری. طراحی جلوه های ویدئوهای مهیج مانند پوشش های چندلایه ی تصویری.
طراحی منو برای دیسک. پشتیبانی از قالب های طراحی همهی دی وی دی های جدید.
Dolby Digital 5.1 Creator، رایت صوت های احاطه کنندهی صدا برروی دیسک که از گوش کردن به آن با سیستم های خانگی لذت خواهید برد.
محیط کار قابل تغییراندازه، برای راحتی کار، محیط کاری را می توانید به دلخواه خود تغییراندازه دهید.
Enhance Videos and Photos with Magic Tools
ارتقا دهنده ی قدرمند ویدئوها، اصلاح هوشمند قسمت های مشکل دار ویدئوها و ذخیره آنها. شما می توانید درجه اصلاح را کم یا زیاد کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.
ویرایش خودکار ویدئو، یکی از تم ها را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ویدئوی موردنظرتان، بقیهی کار را به ما بسپارید، تمامی مراحل کار به صورت خودکار صورت خواهد گرفت.
خلق جلوههای متحرک حرفهای، یکی از ۷ قالب غیرتکراری که شامل انواع سه بعدی جدید نیر می باشد، را انتخاب کنید و جلوه های دلخواه خود را ایجاد کنید.
Acquire Online Resources Easily
دسترسی مستقیم به تصاویر از Flickr™، تصاویری که برروی Flickr™ آپلود کرده اید را بازیابی و استفاده کنید. این تصاویر را می توانید به صورت مستقیم در نرم افزار وارد کنید.
تعداد بیشمار صدا در FreeSound، هرگز برای یافتن صدای موردنظرتان درمانده نشوید، با استفاده از تگ صدای موردنظرتان آنرا جستجو کنید و پیدا کنید.

 

 قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 8.00.2013 حجم: ۲۳۲ مگابایت !
 قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 8.00.2013 رمزعبور: www.ir4u.ir
 
 
 
 
 
 
 
مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: SONY Vegas Pro 10 , 0a Build 387 - ادیت فیلم - برش فیلم - برنامه SONY Vegas Pro 10 , 0a Build 387 - برنامه سونی - برنامه مدیریت فیلم - برنامه ویرایشگر فیلم ها - دانلود SONY Vegas Pro 10 , 0a Build 387 - دانلود برنامه ویرایش فیلم - دانلود سونی وگاس - سونی وگاز - سونی وگاس - میکس فیلم - نرم افزار SONY Vegas Pro 10 , 0a Build 387 - نرم افزار طراحی جعبه سه بعدی , 3D Box Maker Professional 2 , 1 , دانلود نرم افزار , طراحی سه بعدی , سه بعدی , 3D Box Maker - ویرایش فیلم - ویرایشگر فیلمMakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - برنامه MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - تبدیل به سه بعدی - تبدیل فیلم - تبدیل فیلم های 2بعدی به 3بعدی - دانلود MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - دانلود برنامه MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - دانلود رایگان MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - دانلود لینک مستقیم MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - دانلود مستقیم MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - دانلود نرم افزار MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL - سه بعدی ساز فیلم - سه بعدی کردن فیلم - سه بعدی کردن فیلم ها - نرم افزار MakeMe3D 1 , 0 , 10 , 922 BL Wondershare Video Studio Express v1 , 2 , 0 , 4 - ادیت فیلم - افکت دادن به فیلم - برنامه Wondershare Video Studio Express v1 , 2 , 0 , 4 - دانلود - دانلود Wondershare Video Studio Express v1 , 2 , 0 , 4 - دانلود برنامه Wondershare Video Studio Express v1 , 2 , 0 , 4 - دانلود نرم افزار Wondershare Video Studio Express v1 , 2 , 0 , 4 - دانلود نرم افزار افکت به فیلم - نرم افزار Wondershare Video Studio Express v1 , 2 , 0 , 4 - ویرایش فیلم fake webcam - webcam - webkam - ارسال تصاویر تقلبی در وبکم - ارسال تصویر تقلبی در یاهو - برنامه - برنامه WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 - تصاویر تقلبی در وبکم - دانلود - دانلود WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 - دانلود برنامه WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 - دانلود نرم افزار WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 - سریال - نرم افزار WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 - نرم افزار وبکم - وبکم - ویرایش تصاویر وبکم - پچ WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 - چت تصویری - کار بر روی وبکم - کرک WebCamMax 7 , 1 , 8 , 2 دانلود با لينك مستقيم نرم افزار Tag And Rename v3 , 5 , 6 - دانلود رايگان - دانلود نرم افزار Tag And Rename v3 , 5 , 6 - دانلود نرم افزار ويرايش تگ آهنگ - دانلود نرم افزار پاك كردن تگ آهنگ مالتی مدیا , برنامه , دانلود , قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 8 , 00 , 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

پشتیبان گیری، کپی، تبدیل و رایت کردن با DVDFab 8.0.8.5 Final

DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVDFab 8.0.8.5 Final:
- سیستم کپی DVD To DVDبیت به بیت بدون هر گونه افت ، ۱۰۰% با دیسک اصلی برابری خواهد کرد
- قابلیت تکثیر ۱ به ۵ در رایانه، با انواع دیسک های بزرگ، مینی dvd و …
- رایت کامل هر نوع dvd، فیلم، تصویر و… با قابلیت همه منو ها و تریلر ها
- کپی دی وی دی شما با یک کلیک
- سینمای نیرومند، کپی درست فیلم ها و … با صدای اصلی و ویژه
- جدا کننده دیسک، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به ۲ تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا. منو ها اروجینال هم که در دیسک اصلی بوده اند ، بدون دستبرد ، کپی می شوند
- سفارشی کردن ، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما، تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری  محصول، گزینش صدای ویژه و زیر نویس. شما می توایند بدون دستکاری در منوها و … دیسک مورد نظر ، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید
- سرعت عمل ، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، تحویل داده می شود. برنامه حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد
- سازگاری با دیسک ها، برنامه قابلیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد
DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL
- و …

مزایای نرم افزار DVDFab 8.0.8.5 Final:
- حذف انواع قفل و محافظ کپی ، حذف  محافظ ضد ریپ like CSS, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, FluxDVD, CORE X2, etc
- همیشه برنامه برای شکستن قفل ها بروز رسانی می شود تا قفل ها و متود های محافظتی را بتواند بشکند. (بروز رسانی دائمی)
- پشتیبان گیری از دیسک های خراب و خش دار و بازیابی اطلاعات روی dvd
- بروز رسانی برای رایت انواع دیسک خام
- بروز رسانی برای شناختن سیستم های قابل حمل جدید تر
- بروزرسانی برای همیشه ، رایگان می باشد
- پشتیبانی از نرم افزار برای همیشه

- سازگار با ویندوز۷

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 15 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: free download DVDFab 8 , 0 , 8 , 5 Final - برنامه DVDFab 8 , 0 , 8 , 5 Final - دانلود DVDFab 8 , 0 , 8 , 5 Final - دانلود برنامه DVDFab 8 , 0 , 8 , 5 Final - دانلود نرم افزار DVDFab 8 , 0 , 8 , 5 Final - نرم افزار DVDFab 8 , 0 , 8 , 5 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

ساخت آلبوم های دیجیتالی با Photo Gallery Maker 2.81

با استفاده از نرم افزاری به نام Photo Gallery Maker کاربران قادرند تا به راحتی یک آلبوم دیجیتالی به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کنند. آلبوم های زیبا از تصاویر که به صورت فلش آماده می شوند و خاطرات را جذاب تر از گذشته نگهداری می کنند و برای همیشه آن ها را در حافظه های دیجیتالی ماندگار خواهند کرد. این ابزار نسبتا کم حجم به راحتی قابل استفاده بوده و می تواند با شناسایی فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون تصاویر را با یک سری از افکت های زیبا همراه کند و با استفاده از یک پس زمینه موزیک خروجی جذابی را پدید آورد. ساخت اسلایدشو برای صفحات وب با تولید اتوماتیک دو پسوند HTML و SWF و همچنین امکان خروجی گرفتن به صورت سی دی یا دی وی دی با اجرای اتورانی که توسط نرم افزار ساخته می شود دو مرحله از اصلی ترین مدل های خروجی نرم افزار را تشکیل می دهند. البته Photo Gallery Maker قادر است تا به خواسته کاربر خروجی هایی مثل فیلم ها هم تولید کند و یا این که با استفاده از سرویس های آنلاین رایگان خروجی را به صورت مستقیم برروی محیط مجازی اینترنت قرار دهد تا کاربران دیگر هم قادر باشند تصاویر فلش را مشاهده کنند. طراح های آماده دو بعدی و سه بعدی هم در نرم افزار قرار داده شده اند تا کاربر بتواند با ایده برداری از آن ها کاری جذاب و تمیزتر را انجام دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Gallery Maker:
- پشتیبانی از تصاویر هم برای طراحی و هم برای ویرایش
- شناسایی تصاویر با فرمت های مختلف
- پشتیبانی از موزیک ها با فرمت های مختلف و قرار دادن در پس زمینه فلش گالری ها
- چندین حالت مختلف برای گرفتن خروجی و Publish
- قابلیت ویرایش Template های موجود در نرم افزار
- واسط کاربری دوست داشتنی و جذاب نرم افزار
- افکت ها و Transition های بسیار زیبا
- قابلیت طراحی فلش گالری های سه بعدی
- امکان استفاده از فلش های برای صفحات وب
- استفاده از نهایت کیفیت در خروجی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 12 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: crack Photo Gallery Maker 2 , 81 - download Photo Gallery Maker 2 , 81 - free download Photo Gallery Maker 2 , 81 - patch Photo Gallery Maker 2 , 81 - Photo Gallery Maker 2 , 81 - serial Photo Gallery Maker 2 , 81 - دانلود Photo Gallery Maker 2 , 81 - دانلود رایگان Photo Gallery Maker 2 , 81 - دانلود نرم افزار Photo Gallery Maker 2 , 81 - سریال Photo Gallery Maker 2 , 81 - پچ Photo Gallery Maker 2 , 81 - کرک Photo Gallery Maker 2 , 81 ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

مدیریت بر هارد دیسک خود با Ashampoo HDD Control 2.06

Ashampoo HDD Control با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.

از قابلیت های مهم Ashampoo HDD Control می توان به امکان حذف فایل های اضافی که برروی بخش های مختلف هارددیسک و سیستم عامل ذخیره می شوند اشاره نمود. این قابلیت کمک می کند تا در هارد دیسک علاوه بر افزایش فضای خالی سرعت دسترسی به فایل ها به میزان بالایی افزایش یابد ، فایل هایی نظیر history های حاصل از وبگردی ، کش ها و فایل های خام حاصل از نصب نرم افزار های مختلف و بسیاری از کپی ها که در نتیجه انجام کارهای مختلف در چند محل از هارددیسک ذخیره می شوند ، جز فایل ها و فولدرهایی هستند که به صورت کاملا مشخص پاک خواهند شد.

یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان Defragment کردن هارددیسک است. Defragment یا یکپارچه سازی پارتیشن ها کمک می کند تا هارددیسک همیشه در حالت ایده آل خود باقی بماند . Ashampoo HDD Control این امکان را فراهم می کند تا در محیطی جذاب و با امکانات کامل هارددیسک را یکپارچه نمود .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo HDD Control 2.06 :

- امکان یکپارچه سازی هارددیسک

- قابلیت مانیتورینگ کامل هارد

- نمایش تمامی جزئیات هارددیسک

- قابلیت حذف فایل های اضافی از روی بخش های مختلف هارد دیسک

- محیط کاربری بسیار جذاب

- استفاده آسان از نرم افزار

- قابلیت فراهم آوردن نهایت کارآیی هارددیسک

- افزایش سرعت در دسترسی به فایل ها با قابلیت حذف Temporary file ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 17 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: free download Ashampoo HDD Control 2 , 06 - برنامه Ashampoo HDD Control 2 , 06 - دانلود Ashampoo HDD Control 2 , 06 - دانلود برنامه Ashampoo HDD Control 2 , 06 - دانلود نرم افزار Ashampoo HDD Control 2 , 06 - نرم افزار Ashampoo HDD Control 2 , 06 ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

بازی PES 2011 با گرافیک خارق العاده برای S60v5 و Symbian 3 با حجم 53 مگابایت

 

توجه : این بازی فقط برای گوشی های سیمبیان 3 یعنی سیمبیان جدید نوکیا که بر روی گوشی های C7 و N8 وجود دارد قابل نصب است

ولی بر روی گوشی های از سری S60v5 مانند Vivaz و Vivaz pro از شرکت سونی اریکسون و I8910 Omnia Hd از شرکت سامسونگ به دلیل سخت افزار و gpu و Cpu قوی نیز  قابل اجراست و روی گوشی های دیگر مانند 5800 و N97 که از همین سری یعنی سری 60 ورژن 5 هستند به هیچ وجه قابل اجرا نیست و فقط و فقط بر روی سه مدل Vivaz و Vivaz Pro و I8910 Omnia Hd وهمچنین بر روی تمام گوشی های Symbian 3 جدید نوکیا مانند گوشی های N8 و C7 قابل اجراست .

PES 2011 یا همان بازی فوتبالی که قصد معرفی آن را داریم  ساخته شرکت Konami است که همیشه نام این شرکت در  لیست شرکت های تولید کننده بازی هایبا گرافیک بالا به چشم می خورد . گرافیک این بازی هم همان طور که در اسکرین شات های بالا می بینید واقعا بالاست و طبیعتا نیازمند سخت افزار و پردازنده قوی گوشی است . برای همین این بازی به هیچ وجه روی گوشی هایی مانند 5800 و N97 و … اجرا نمی شود چون این گوشی ها از سخت افزار قدیمی و ضعیفی بهره می برند .

همان طور که گفته شد حجم فایل sis بازی 53 مگابایت می باشد که برای راحتی دوستان در دانلود در سرور سایت موبایل ها دات کام آپلود شد که قادرید با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود به دانلود بپردازید

دانلود بازی PES 2011 برای گوشی های S60v5 و سیمبیان 3 با حجم 53 مگابایت

پسورد فایل فشرده  : www.mobileha.com

 

بازی گرافیکی Hell Striker II برای S60v3 با فرمت SIS

 

 

بار دیگر قصد داریم یکی از بازی های زیبا و گرافیکی فوق العاده را به دوستانی که گوشی S60v3 دارند معرفی کنیم . توجه داشته باشید که این بازی به زبان چینی می باشد و تمامی منوها هم ترکیبی از زبان چینی یا زبان چینی به همراه زبان انگلیسی است ولی گرافیک واقعا دیدنی ای دارد و یکی از مزیت های آن این است که بر روی گوشی های قدیمی سیمبیان نوکیا مانند N73 و 5700 هم قابل نصب است ( چیزی که دیگر در نرم افزار ها و بازی های جدید وجود ندارد ) نام این بازی Hell Striker II می باشد که با فرمت SiS و حجم 11 مگابایت هست که پس از نصب حجمی معادل 22 مگابایت از فضای گوشی شما را اشغال می کند ( پیشنهاد می شود برای گوشی هایی که ظرفیت Phone memory بالایی دارند برای اجرای روان تر و سریعتر بازی آن را بر روی  Phone memory نصب کنید در غیر این صورت می توانید بر روی مموری کارت نصب کنید و تفاوت آنچنانی هم ندارد و فقط یک پیشنهاد بود )

نحوه رجیستر بازی : برای رجیستر کردن بازی پس از نصب آن به صورت زیر عمل کنید :

فایل Register files را از اینجا دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید

(پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com )

حال این فایل ها را توسط یک فایل منیجر مثل Xplore به مسیر /System/apps/hellstrikerII/  منقل کنید . توجه داشته باشید که اگر بازی را  در Phone memory نصب کرده باشید ابتدای مسیر بالا حرف C و در صورتی که بازی را در مموری کارت نصب کرده باشید ابتدای مسیر بالا با E شروع می شود . به عنوان مثال شما بازی را در مموری کارت نصب کرده اید پس مسیر این بازی در مموری کارت به صورت زیر می شود

E:/System/apps/hellstrickerII

حال پس از اینکه وارد بازی شدید  وقتی به طبقه اول رسیدید صفحه ای مشاهده می کنید که از شما درخواست می کند یک Sms برای فعالسازی بازی با متن از پیش تعیین شده بفرستید . دکمه سمپ چپ را انتخاب کنید  .. کمی صبر کنید تا بازی Active شود . پس از Active شدن بازی پیشنهاد می کنیم یک بار از بازی خارج و مجددا وارد شوید

ممکن است روش بالا برای رجیستر کردن بازی برای تعدادی از دوستان جوابگو نباشد در غیر این صورت از روش زیر استفاده کنید .

همان فایل Register files را دانلود کنید و در مسیر مربوطه بریزید . حالا وقتی در مرحله قبل دکمه سمت چپ را انتخاب می کنید به قسمت Message گوشی میرید . حال sms ای که توسط این بازی در حال ارسال است را در قسمت Draft ذخیره کنید و این Sms را به شماره دلخواه مثلا شماره خودتان بفرستید حالا برگردید به بازی و از نسخه فول بازی لذت ببرید

بازی با فرمت SIS است ولی با دو سایز 240×320 و 320×240 و با حجم 11 مگابایت آماده دانلود است

سایز 320×240 مخصوص گوشی هایی مانند N73 و سایز 240×320 برای گوشی های با LCD با سایز بزرگ تر مثل N95 می باشد . پس با توجه به مدل گوشی خود و شباهت به این دو مدل از نظر سایز یکی از سایزها را انتخاب کنید و دانلود نمایید .

با توجه به حجم بالای بازی ( 11 مگابایت ) این بازی را برای راحتی دوستان با هر دو سایز در سرور سایت موبایل ها آپلود کردیم که می توانید آن را با لینک کاملا مستقیم و سریع ( به همراه قابلیت Resume و ادامه دانلود ) دانلود نمایید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

دانلود بازی Hell Striker  برای رزولوشن 320×240 با حجم 11 مگابایت

دانلود بازی Hell Striker  برای رزولوشن 240×320  با حجم 11 مگابایت

 پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

 

دانلود نسخه جاوای بازی Hero Of Sparta موبايل

Hero_Of_Sparta.jpg

بازي بسيار زيباي Hero Of Sparta با فرمت جاوا مخصوص تلفن هاي همراه ميباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x128 128x160 240x320 128x128 128x160 240x320 320x240 352x416 360x640 ) مناسب است

 

دانلود بازی بسیار زيبای Fort Boyard موبايل

 

Fort_Boyard.jpg

بازي بسيار زيباي Fort Boyard با فرمت جاوا مخصوص تلفن هاي همراه ميباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 240x320 ) مناسب است

 

 

دانلود بازی جاوا NFS Hot Pursuit 2 برای تمامی گوشی های موبایل


Hor Pur Suit 2.jpg
بازی جذاب NFS Hot pursuit آنقدر جنجالی و جذاب بود که نسخه موبایل آن نیز ساخته شد اما HOT PURSUIT 2 نیز بسیار پر قدرت برای گوشی های موبایل آماده شد این بازی هم اینک به صورت تفکیک شده برای تمامی موبایل ها قرار داده شده که شما می توانید نسخه موبایل خود را دانلود و از این بازی جالب لذت ببرید.

ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 128*128
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 160*128
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 208*176-سیمبین ورژن 2
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 208*176-سیمبین ورژن 3
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 220*176
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 320*240-سونی اریکسونK800
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 320*240-نوکیا N95
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 320*240-سیمبین سری 40
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 2320*240-سیمبین سری 40 ورژن 2
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 320*240-سونی اریکسون w910
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 240*320-نوکیا E61
ICO-download.gifدانلود بازی با رزولوشن 640*3600-نوکیا N97

 

دانلود بازی جاوا SonicTennis

 

http://dl4.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/sonic-hamidhira.jpg
بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد .
 
مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 
دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 18 - Vol 02

 
فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين هجدهمين مجله ازمجموعه اول است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.اين مجله با عنوان Photoshop Creative Magazine 18 - Vol 02 هم اکنون بصورت کاملا رايگان از سايت ميهن دانلود آماده دريافت است.
 
  • رمز: www.mihandownload.com

 
مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

 

 

حجم :             6.50 مگابایت
 
 
پسورد :          www.bindownload.com
         
مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

تلسکوپی قوی در رایانه شما با Microsoft WorldWide Telescope 2.8.15.1

 

 

تلسکوپی قوی در رایانه شما با Microsoft WorldWide Telescope 2.8.15.1

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope کامپیوتر شما را به تلسکوپی مجازی تبدیل می کند، تا شاهد بهترین و زیباترین عکس ها از تلسکوپ های فضایی باشید. این برنامه تولید شده توسط بخش تحقیقاتی مایکروسافت بوده و با استفاده از تلسکوپ های Hubble , Chandra ,Spitzer این امکان را به شما می دهد تا به تنهایی به سیر در کهکشان بپردازید.
وجود تورهای راهنمایی متنوع که توسط ستاره شناسان و محققان برجسته ارایه شده این امکان را به شما می دهد تا به جستجو در این عالم بیکران بپردازید. شما می توانید با نگه داشتن این تورها و تنها با چند کلیک به اطلاعات کافی در هر زمینه ای که بخواهید دست یابید. با پیوستن به Alyssa Goodman ستاره شناس معروف هاروارد، ،چگونگی پیدایش ستاره ها و سیارات را به تماشا بنشینید. با شرکت در تور Mike Gladders از دانشگاه شیکاگو به ۲ میلیون سال قبل باز گردید. این برنامه که با موتور ساخته شده به شما اجازه می دهد تا آسمان را از زاویه های گوناگون مشاهده کنید،اشعه ایکس را دیده و ابرهای موجود را بزرگ کنید. این نرم افزار تقدیم به روح پروفسور Jim Gray یکی از همکاران آی بی ام و مایکروسافت و برنده جایزه تورینگ تقدیم شده. به همین جهت استفاده از آن رایگان می باشد تا عموم بتوانند بیشتر در مورد این علم بی پایان بدانند.

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 55 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

حذف سایت های اسپم در نتایج جستجو گوگل OptimizeGoogle 0.78.1

 

 

حذف سایت های اسپم در نتایج جستجو گوگل OptimizeGoogle 0.78.1

افزونه فایرفاکس حذف سایت های اسپم در نتایج جستجو گوگل OptimizeGoogle 0.78.1

قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که در موتور جستجوی گوگل در جستجوی یک مطلب خاص بوده‏اید، اما با کلیک بر روی نتیجه ظاهر شده، سر از یک وب‏سایت تبلیغاتی درآورده‏اید. این روزها رشد قارچ‏گونه سایت‏های اسپم در مورتورهای جستجو به ویژه گوگل، به یکی از مصائب ایرانیان در محیط اینترنت تبدیل شده است. این گونه سایت‏ها با استفاده از یک الگوریتم خاص، هر آنچه که شما در جستجوی آن هستید را به عنوان یک نتیجه در صفحه نتایج گوگل نمایش می‏دهند. پس از ورود به این گونه سایت‏ها نیز نتیجه‏ای خلاف آنچه انتظار داشتید مشاهده خواهید کرد. معمولاً صفحه‏ای پر از تبلیغ که مجدد آن چه شما جستجو کرده‏اید را تحویل‏تان خواهد داد. با توجه به این الگوریتم، چنین سایت‏هایی خیلی زود دارای یک بازدید پوشالی خواهند شد و در موتورهای جستجو در نتایج اولیه قرار می‏گیرند. اما راه مقابله با این گونه سایت‏ها و حذف آنها از گوگل راه چندان سختی نیست، به ویژه اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‏کنید.
بهترین راه استفاده از مرورگر فایرفاکس و بهره‏گیری از یک افزونه خاص است.
این افزونه که OptimizeGoogle نام دارد امکانی را در اختیار شما قرار می‏دهد که با استفاده از آن می‏توانید این سایت‏های اسپم را از لیست نتایج گوگل حذف کنید. به این صورت که با قرار دادن آدرس هر یک از سایت‏های اسپم در آن، دیگر خبری از نتایج مربوط به آن سایت در لیست نتایج گوگل نخواهد بود.


پس از نصب افزونه، در فایرفاکس از منوی Tools به Add-ons بروید. سپس بر روی دکمه Options مربوط به این افزونه کلیک کنید. حال با ورود به قسمت Filter میتوانید آدرس سایت‏های اسپم را در هر سطر وارد نمایید.
با انتخاب دکمه OK، از این پس سایت‏های وارد شده، در لیست نتایج گوگل نمایش داده نخواهد شد. 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 0.20 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: anti spam - anti spam google - OptimizeGoogle 0 , 78 , 1 - آنتی اسپم - آنتی اسپم گوگل - حذف اسپم - حذف اسپم های گوگل - حذف اسپم های گوگلی - حذف اسپم گوگل - حذف جستجو های نا مربوط در گوگل - حذف سایت های اسپم در گوگل - دانلود - دانلود OptimizeGoogle 0 , 78 , 1 - دانلود رایگان - پاک کردن اسپم در جستجو های اینترنت - پاک کردن اسپم ها در جستجو های گوگل Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - دانلود Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - دانلود برنامه Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - دانلود نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند آویرا  Avira Premium Security Suite 10.0.0.582

Avira Premium Security Suite 10.0.0.582 نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira  می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

از ویژگی های این نرم افزار سادگی مراحل نصب و پیکربندی آن می باشد، بگونه ای که حتی افراد مبتدی نیز می توانند بسادگی این بسته امنیتی را برروی رایانه خود نصب نمایند. این بسته شامل یک اسکنر آنتی ویروس، محافظ ایمیل POP3، دیوارآتش شخصی، ابزار ضد جاسوس افزار، Phishing و روت کیت می باشد، همچنین قابلیتهای  آنتی ویروس نرم افزار با عملکرد عالی و قدرت شناسایی بالا می باشند که با استفاده از جدیدترین استانداردهای امنیتی با استفاده از فناوری AHeAD ، قانون های قابل تنظیمی ایجاد می نماید که به کنترل تمامی کانکشن های خروجی و ورودی شامل بی سیم برای محافظت در برابر حملات داس و غیره کمک می نماید و همچنین سرعت سیستم شما را نیز در حین انجام عملکرد محافظتی پایین نمی آورد. با نصب این بسته امنیتی قدرتمند برروی رایانه خود می توانید با خیال آسوده به وبگردی بپردازید و از بروز حملات نفوذی مختلف برای سرقت اطلاعات شخصی خود به خوبی محافظت نمایید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Avira AntiVir Premium Security Suite :

ارائه حافظت موثر در برابرانواع ویروسها ، کرمها و تروجانها و تهدیدهای دیگر
محافظت در برابر کسانی که با نفوذ به سیستم شما، تلاش در سوء استفاده ازحساب شما را دارند
شناسایی و حذف موثر روت کیت ها
سرعت اسکن بالا
طراحی جدید واسط گرافیکی نرم افزار
محافظت سیستم دربرابر حملات موسوم به phishing
محافظت در برابرانواع نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها
محافظت ویژه در برابر ویروسهای مخصوص ایمیل (POP 3)
قابلیت بروز رسانی سریع از طریق سرور پریمیوم
سیستم ایجاد دیسک نجات در مواقع ضروری
محافظ وب برای وبگردی و دانلود ایمن
دیوار آتش گنجانده شده قدرتمند در نرم افزار
ضد اسپم و AntiPhishing منفعل
ارائه عملکرد برای بازیابی اطلاعات
کاربرپسند بودن
پشتیبانی ازنسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 
توضیحات :
برای رجیستر کردن برنامه، در هنگام نصب باید فایل رجیستری به نام HBEDV.KEY موجود در فایل فشرده را در برنامه‌ی نصب وارد کنید. بعد از نصب نیز امکان دادن Key‌ از طریق منوی Help وجود دارد.
این نسخه بر روی هر دو سیستم عامل ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی نصب می شود و نسخه مجزا برای هر کدام ندارد.

 

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 61 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: avira - Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - download avira - دانلود - دانلود Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - دانلود آنتی ویروس - دانلود آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - دانلود آنتی ویروس آویرا - دانلود آنتی ویروس جدید Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - دانلود آویرا - دانلود رایگان - دانلود رایگان Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - دانلود نرم افزار Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - سریال Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - کرک Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 - کی Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 582 ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

مخفی کردن آی پی در اینترنت با Quick Hide IP v1.0

Quick Hide IP v1.0 یک نرم افزار امنیتی حریم شخصی با استفاده ای آسان است که به شما اجازه میدهد تا به صورت ناشناخته در اینترنت گشت بزنید، آدرس آی پی تان را تغییر دهید، از حریم شخصی تان دفاع کنید، محافظت در مقابل سرقت هویت، و در مقابل حملات هکرها محافظت کنید. همه اینها در یک کلیک دکمه انجام پذیر هستند. Quick Hide IP v1.0 یه صورت اتوماتیک مرورگر وب تان جهت استفاده از سرور پروکسی تنظیم می کند. شما می توانید IP تان را تغییر دهید و کوکی های تان را به صورت خودکار در هر چند دقیقه پاک کنید و یا به صورت خودکار آدرس IP تان را در هنگام روشن کردن کامپیوتر مخفی کنید.

 

 

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 1.6 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: Quick Hide IP v1 , 0 - تغییر آی پی در اینترنت - دانلود - دانلود رایگان Quick Hide IP v1 , 0 - دانلود نرم افزار - دانلود نرم افزار Quick Hide IP v1 , 0 - دانلود پچ Quick Hide IP v1 , 0 - دانلود کرک Quick Hide IP v1 , 0 - مخفی کردن آی پی ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

افزایش سرعت ویندوز با System Speed Booster 2.8.3.2

ویژگی مشترکی که در انواع ویندوز های مایکروسافت وجود دارد ، افت سرعت و راندمان آن پس از مدتی اجرا است! البته بخشی از دلایل کم شدن سرعت به عدم آگاهی کاربر در مورد نحوه ی مدیریت سیستم باز می گردد ، به عنوان مثال عدم یکپارچه سازی فایل های هارد دیسک با مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم می شود. ولی کارهایی نیز هستند که از عهده ی کاربر خارجند مانند یکپارچه سازی رجیستری و تعمیر آن که کار بسیار دشواری است.
System Speed Booster نرم افزاری کم حجم و کارآمد در زمینه ی کار با رجیستری ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادر خواهید بود Registry را یکپارچه ، تعمیر کنید و این عمل باعث افزایش کارآیی بهتر سیستم شما می شود . همچنین امکانی در System Speed Booster وجود دارد که توسط آن دیگر نیازی نیست مرتب به نرم افزار سر زده و عملیات Optimize یا بهینه سازی را انجام دهید چون خود نرم افزار به طور منظم و خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. نرم افزار فوق دارای ویژگی ها و امکانات دیگری نیز می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

ویژگی های کلیدی نرم افزار System Speed Booster  :

- یکپارچه سازی ، تعمیر ، فشرده سازی و در کل بهینه سازی رجیستری به صورت خودکار یا دستی
- بهینه سازی رجیستری و تنظیمات ویندوز برای افزایش سرعت شبکه مانند افزایش سرعت اینترنت
- دارای قسمتی با نام Restore Center برای بازگرداندن سیستم به حالت قبلی خود (پس از هر بار تغییر در رجیستری ، نسخه ی پشتیبانی از حالت و تنظیمات سیستم به طور خودکار تهیه شده و با نام تاریخ اعمال و تعداد تغییرات صورت گرفته ذخیره می شود که با کلیک روی هر کدام می توانید سیستم را به حالت قبلی بازگردانید)
- امکان انتخاب نوع بهینه سازی مانند Basic (تنظیمات پیشنهادی نرم افزار برای کارهای معمولی) ، Top Performance (حداکثر کارایی) ، Office Work (برای کسانی که کارهای تجاری خود را با کامپیوتر انجام می دهند) ، Server (سیستم هایی که به عنوان سرور کار می کنند و آنها را خاموش نمی کنند) ، Computing (سیستم هایی که برای اعمال محاسباتی به کار میروند) ، Daily Use (سیستم هایی که به صورت روز مره و درخانه با آنها سر و کار دارند)
- دارای ابزارهای:
Auto Shutdown : زمانبندی سیستم برای خاموش شدن در ساعتی مشخص شده
Disk Cleaner : بررسی هارددیسک و پاکسازی فایل های به درد نخور و اضافی برای آزاد شدن فضای هارددیسک
Disk Checker : فراخوانی و اجرای CHKDSK ویندوز برای اسکن سیستم فایل هارددیسک
Startup Manager : برای مدیریت برنامه هایی که در هنگام بارگیری سیستم عامل اجرا می شوند
File Pulverizer : ابزاری برای خرد کردن یا Shredding فایل ها ، که فایل ها را طوری از هارد دیسک پاک می کند که دیگر قابل بازیابی نباشند
Cloned File Cleaner : ابزاری برای پاکسازی فایل های تکراری موجود در هارددیسک (زمانی که ۲ یا چند فایل دقیقاً عین هم باشند ، یکی از آنها را نگه داشته و بقیه را پاک می کند)

 

 

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 3 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: download System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 - free download System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 - System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 - افزایش سرعت ویندوز با System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 - دانلود System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 - دانلود رایگان System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 - دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 8 , 3 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

مجموعه والپیپرهای بسیار زیبا برای ویندوز

مجموعه والپیپرهای بسیار زیبا برای ویندوز

۳۲ Jpeg | 1920х۱۲۰۰ — ۲۵۶۰х۱۶۰۰ | ۱۳,۴mb


 

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 12 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: دانلود والپیپر - دانلود والپیپر با کیفیت - دانلود والپیپر جنگل - دانلود والپیپر طبیعت - دانلود پس زمینه - دانلود پس زمینه های جنگل - دانلود پس زمینه های طبیعت download wallpaper windows - wallpaper windows - Windows Wallpapers - دانلود والپیپر ویندوز - مجموعه والپیپرهای بسیار زیبا برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

 

حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Revo Uninstaller Pro 2.5.1

حتما شما هم برای استفاده مفیدتر از رایانه اقدام به نصب نرم افزارهای گوناگون می کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در صورتی که بخواهید نرم افزاری را از قسمت Add or Remove Programs حذف کنید، امکان حذف آن وجود نداشته باشد و یا بطور کامل حذف نشود. برای رفع این مشکل و حذف کامل نرم افزارهای نصب شده در سیستم، نرم افزارهای زیادی وجود دارند. یکی از این نرم افزارها که حجم کمی نیز دارد Revo Uninstaller نام دارد. این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Revo Uninstaller :
- حذف کامل نرم افزارهای نصب شده
- امکان حذف نرم افزارهای غیر فعال
- با قابلیت بهینه سازی رجیستری ویندوز
- حذف کامل تمامی ردپاها در مرورگر
- پاک کردن تاریخچه ی جستجوی فایل در ویندوز
- حذف فایل ها و پوشه های بر جای مانده به سطل بازیافت
- پاک کردن تاریخچه آخرین کلید رجیستری که باز کرده اید
- امکان حذف فایل های موقت ویندوز
- امکان مدیریت کامل استارت آپ ویندوز
- قابلیت حذف آدرس های اینترنتی از مرورگر
- امکان حذف تاریخچه پرونده ها در MS Access
- حجم کم و استفاده ی کاملا رایگان از برنامه
- قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 

 

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 10 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

همیشه کاربران با مشکلاتی در هنگام پخش CD ها و DVD های صوتی و فیلم در ویندوز روبرو هستند. به دلایل مختلف مواردی پیش می آید که فایل DAT کپی شده از یک VCD یا یک فایل VOB کپی شده از DVD در ویندوز پخش نمی شود.

برای رفع این مشکل Player های زیادی به بازار عرضه شده است که می توان از این موارد به VLC Player و Media Player Classic و BSPlayer اشاره کرد.

اما این نرم افزار از همه آنها پیش گرفت و توانست بیشترین موارد پخش موفقیت آمیز فرمت های مختلف صوتی و تصویری را به خود اختصاص دهد. پخش قدرتمند فایل های چندرسانه ای با The KMPlayer v.3.0.0.1439

امکانات نرم افزار KMPlayer :

- پخش انواع فرمت های فیلم و صدا بدون نیاز به پلاگین اضافی مانند K-Lite Mega Codec Pack
- رابط کاربری ساده و کلیدهایی شبیه به JetAudio
- حجمی پایین و نصب و اجرایی سریع در ویندوز
- در مواردی قویتر از PowerDVD
- شناسایی و نمایش فایل های زیرنویس فیلم حتی به زبان فارسی به شکل صحیح
- پخش فیلمهای Online با هر فرمتی
- پخش انواع فرمت های QuickTime‌ و RealMedia
- پخش انواع فرمت های VCD‌و SVCD‌ و DVD و MPEG و MOV و RM و VOB و TS و RMVB و MKV و ۳GP و ….
- پخش فایلهای موزیک و فیلم خراب و ناقص دانلود شده
و …

فرمت های قابل پشتیبانی:

· HTTP Streaming(AVI etc including none-streaming media)
· Directshow playback (avi, mkv etc)
· Real Engine + Directshow (needs Real Player or Alternative)
· QuickTime Engine + Directshow (needs QuickTime player or Alternative)
· Mplayer Engine Support
· Winamp Input Plugin(decoder) Support
· Compressed Audio Album Support(zip, rar)
· Audio CD(2000, XP only / Win9x-Support by winamp plugin)
· Video CD/SVCD/XCD : CDXA Format (2000, XP only)
· DVD playback
· DTS Wave and AC3 files
· WDM device support like TV or Camera
· CD Image File (BIN/ISO/IMG/NRG) ; NRG needs mplayer.dll
· Shoutcast (Including NSV)
· AAC, OGG parser/decoder
· Shockwave Flash/FLC/FLI
· Ape/MPC/Flac/Module etc
· Various Image files like png, gif etc
· Incomplete/Damaged AVI file (Skip Damaged Frames)
· Locked Media Files while downloading or sharing

codec های داخلی نرم افزار:
· Video Codec
· MPEG4 (Divx/Xvid : ffmpeg/xvid)
· MPEG1/2 (ffmpeg/libmpeg)
· etc (ffmpeg)
· Audio Codec
· AC3/DTS/LPCM/MPG/MP3/OGG/AAC/WMA
· ۲Ch to Multi Channel expansion
· External Codec
· Media Priority to Connect among Directshow, Real, QT, Winamp and Mplayer
· Custom Filter Manager
· System Filter Manger

پلاگین های همراه نرم افزار:
· Winamp Input Plugins
· Winamp DSP Plugins (Can Stack)
· Winamp Visual Plugins (Can Stack)
· Winamp General Plugins (Media Library etc Support)
· KMP Video Plugins by SDK (Can Stack)
· DScaler Filter Support (Can Stack)

تغییرات این نسخه:

Support Multi Threads
Fix SMC Codec
Fix Error message Flash ActiveX not installed

Add Open AlbumArt Button

 

 

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 15.1 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: download The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - free download The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - The KMPlayer - The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - دانلود The KMPlayer - دانلود بازي كامپيوتر - دانلود برنامه The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - دانلود رایگان The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - دانلود رایگان نرم افزار The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - دانلود نرم افزار رایگان The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - پخش قدرتمند فایل های چندرسانه ای با The KMPlayer v , 3 , 0 , 0 , 1439 - کا ام پلیر ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 Magic Uneraser نرم افزاری است که اطلاعات پاک شده شما را در کمتر از چند ثانیه بازیابی می کند! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی می کند! در بازیابی فایل های پاک شده، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی می شود .
 
دانلود رايگان نرم افزار - قويترين مرجع دانلود فارسي زبانان www.p30soft.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

بازی آنلاین امروز در تمامی کشور ها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند . یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین اکشن Counter Strike 1.6 است که بر پایه بازی Half-Life 2 نوشته شده است . این بازی بیشترین مخاطب را در بین بازی های آنلاین اکشن دارد و می توان آن را گل سر سبد این ژانر از بازیها دانست.
 
دانلود رايگان نرم افزار - قويترين مرجع دانلود فارسي زبانان www.p30soft.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

بالاخره پس از یک و سال نیم از انتشار ویندوز هفت ، مایکروسافت اقدام به عرضه سرویس پک یک ویندوز 7 نمود که در آن آپدیت ها و به روز رسانی های زیادی وجود دارد و از نظر سطح امنیتی شرایط بسیار بهتری نسبت به نسخه قبلی را داراست.قابلیت های جدید سرویس پک جدید مایکرو سافت را می توانید در ادامه مطلب مشاده نمائید. همچنین  در این نسخه بسیاری از مشکلاتی که در ویندوز 7 بود برطرف شده است .
 
دانلود رايگان نرم افزار - قويترين مرجع دانلود فارسي زبانان www.p30soft.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
IE_v9.0.8080.16413IC_RC_www.MihanDownload.com.jpg
همانطور که می دانید برای گشت و گذار سریع و آسان در اینترنت باید از مرورگر مناسبی استفاده کرد. در پست امروز وب سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین مرورگر های جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Internet Explorer یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر جهان به شمار میرود و اکثر شما از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. نسخه 9 این مرورگر بلاخره از حالت Beta خارج شد و وارد مرحله RC گردید در این نسخه بسیاری از نواقصی که در نسخه آزمایشی وجود داشت رفع گردیده و نیز چند امکان جدید هم به آن اضافه شده است که شامل رفع نقص پاک شدن ناخواسته کوکي ها ، ناسازگاري با وبسايت هاي تحت PHP ، ناهماهنگي با دانلود منيجرها ، کاهش تجزيه تحليل در اسکريپت هاي PHP و ... به طور کامل بر طرف گرديده و قابليت هايي نظير افزایش سرعت در بارگزاری صفحات سایت ها ، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب ، داشتن دانلود منیجر مجزا و قوی ، قابلیت خصوصی سازی در هنگام گشت و گذار در اینترنت ، هماهنگی کامل با سایت ها و زبان های برنامه نویسی مختلف و ... به آن اضافه شده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود Internet Explorer 8 , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود اینترنت اکسپلور 8 , دانلود اینترنت اکسپلور 9 , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود مرورگر اپرا , دانلود مرورگر فایرفکس , دانلود مرورگر موزیلا , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Internet Explorer 9 , دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه جدید اینترنت اکسپلور , سايت دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار افزایش سرعت اینترنت , نرم افزار جديد ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

بازی اکشن مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMANIA v4.1.3 سری جدید بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania .یک بازی هیجانی و بسیار زیبا به صورت گرافیکی سه بعدی. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید وپیروز شوید. مثال جمع آوری ابزارها در زمان داده شده در مسیرهای عجیب! مثال از روی تپه و پل بپرید و با حرکاتی دیوانه وار امتیاز بگیرید و یا در مسیرهای داده شده با سرعت حرکت کنید تا در زمان ممکن به پایان مرحله برسید. استفاده از انواع ابزارها در هر مرحله به هیجان بازی افزوده است. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند.

 

 دریافت فایل برنامه ( 48.39 مگابایت )

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()