نوشته شده توسط : محمد طاهری

 


 


مطمئنا شما هم با سایت یوتوب (Youtube) مواجه شدید یوتوب سایتی است که ویدئوهای آنلاینی فراوانی را در موضوعات مختلف برای کاربران ارائه می دهد شاید برای شما هم پیش آمده که ویدئوی را برای آموزش های خود یا تحقیقات خود در این سایت یافته اید و خواسته اید که این ویدئو را دانلود کنید اما سایت یوتوب این اجازه را به شما نمی دهد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که به راحتی می توانید تمام ویدئوهای مورد نیاز خود را از این سایت دانلود کرده و با فرمت دلخواه خود ذخیره نمایید. YouTubeGet نرم افزار ساده ولي قدرتمندي است كه به گونه اي طراحي شده تا كار شما را براي دانلود و تبديل از سايت يوتوب و ويدئوهاي آن بسيار سريع و آسان سازد و با داشتن قدرت مورد نياز شما و رابط كاربري بسيار ساده، بهترين عملكرد را براي شما به ارمغان آورد. اين نرم افزار همچنين شما را قادر مي سازد تا بلافاصله پس از دانلود ويدئو آن را به فرمت دلخواه خود تبديل كرده و براي وسايل ديگر همچون انواع تلفن هاي همراه، iPod، PSP و ... مورد استفاده قرار دهيد يا حتي آن ها را قبل از دانلود با فرمت دلخواه خود ذخيره نماييد. اين نرم افزار كه اكنون يكي از قدرتمند ترين و محبوب ترين نرم افزارهاي دانلود از سايت يوتوب به شمار مي رود اكنون در اختيار شما دوستان عزيز آسان دانلودي قرار گرفته است.


 

قابليت هاي كليدي نرم افزار YouTubeGet v5.9.5 :
- استفاده ي بسيار آسان از نرم افزار
- امكان دانلود ويدئو هاي يوتوب و رايت آن ها بر روي سي دي و دي وي دي
- امكان تبديل فايل هاي FLV به فرمت هاي AVI، WMV ،MOV ،3GP ،MP4 و ...
- امكان جست و جو در ويدئو هاي يوتوب و مشاهده ي آن ها قبل از دانلود
- امكان ذخيره ي ويدئوها با فرمت هاي مختلف از جمله MP3 ،MP4 ،3GP ،WMA و ...
- امكان دانلود ويدئو هاي يوتوب براي انواع تلفن هاي همراه، PSP ،iPod و ...
- توانايي تبديل خودكار ويدئو هاي يوتوب به فرمت 3GP براي تلفن هاي همراه
- توانايي دانلود از يوتوب با كيفيت فوق العاده عالي و كيفيت HD
- داراي قابليت Resume براي ادامه ي دانلود هاي قطع شده
- داراي قدرت و سرعت بسيار بالا علي رقم داشتن حجم بسيار كم
- داراي محيطي بسيار ساده و كاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 



 راهنماي نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد نرم افزار را اجرا کرده و از تب About برروی Register کلیک نمایید و با استفاده از سریال نامبر موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را فعال نمایید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.

 قيمت: 29.99 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 4.02 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 


 

یک کاربر حرفه ای که دائما با اینترنت و شبکه و ارتباطات سروکار دارد باید بداند ورودی و خروجی در سیستم رایانه ای به چه شکل است. نرخ رد و بدل شدن اطلاعات چه میزان است ؟ آیا آن چیزی که باید باشد هست یا خیر؟ Cisco Speed Meter Pro یک نرم افزار ساده اما کارآمد برای نمایش اطلاعاتی کامل پیرامون ارتباطات و شبکه است. مدیریت کامل شبکه ، Performance قطعات و ابزارهای شبکه و موارد دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار جای گرفته اند.
پس از نصب نرم افزار به سبب واسط گرافیکی ساده اما جذاب آن هر کاربری می تواند به راحتی از نرم افزار بهره بگیرد ؛ تنها چند دقیقه لازم است تا نرم افزار سیستم ، واسط ارتباط با اینترنت و خود ارتباط اینترنت مورد اسکن قرار گیرد تا سرعت ارتباطات یکی یکی مشخص شود. تاریخچه ای هم برای نرم افزار در نظر گرفته شده تا نرخ تغییرات در سرعت ارتباط با اینترنت در آن ذخیره شود ؛ دائما این سرعت ارتباط در حال تغییر است و بسته به ورودی به متغییر می باشد. در Cisco Speed Meter Pro هم سرعت ورودی و هم سرعت خروجی به صورت یک دیاگرام لحظه ای به نمایش در خواهد آمد ؛ یعنی سرعت دانلود و سرعت آپلود کانکشن اینترنتی به صورت کاملا دقیق قابل مشاهده خواهد بود.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cisco Speed Meter Pro v1.3.9052:
- نمایش سرعت ارتباط با اینترنت
- هماهنگی با انواع ارتباط ها
- نمایش تاریخچه سرعت ارتباط و پهنای باند استفاده شده
- نمایش اطلاعات پیرامون دانلود و آپلود به صورت لحظه ای
- آنالیز ارتباطات بی سیم برای وجود یا عدم وجود امنیت
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.


 قيمت: 29.99 دلار آمريکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 20.67 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com


مشكل شلوغ بودن خطوط و عدم اتصال به اينترنت مشكلي است كه اكثر كاربران به آن دچار هستند.امروزه اگر چه با وجود خطوط پر سرعت  اينترنت نياز به اتصالهاي Dial Up كاهش پيدا كرده ولي در بسياري از نقاط نيز افرادي هستند كه همچنان از اين خطوط كم سرعت استفاده مي كنند.اين برنامه نه براي آنها بلكه براي بسياري از كاربران كه قصد مديرت اتصالهاي خود به اينترنت را دارند يك مشكل گشاي بسيار خوب است.اشغالي شديد خطوط ISPها و دائما شماره عوض كردن از سوي كاربران جهت اتصال يك كار بسيار عذاب آور و خسته كننده است كه در نتيجه نيز باعث مي شود تا كاربر از فكر اتصال بيرون بيايد و بي خيال Connect شود. با وجود نرم افزارهاي مديريت دانلود كه بسيار مجهز و قدرتمندهم هستند شايد اين تصور پيش آيد كه چه نيازي به اين برنامه بسيار كوچك و كم حجم و در عين حال مشكل گشا و بسيار كاربردي است كه ما آن را در ادامه براي شما شرح خواهيم داد. ! نرم افزار Advanced Dialer برنامه ای خوب برای اتصال به اينترنت هستش که قابليت شماره گيری سريع رو داره و در صورت اشغال بودن شماره را تغيير ميدهد و آنقدر شماره ها را عوض ميکند و شماره گيری را ادامه ميدهد که سر انجام  به يکی از شماره ها متصل بشود واگر خط به هر دليلی ناگهان قطع شود مجددا نسبت به برقراري ارتباط اقدام مي كند.شما مي توانيد برنامه را بگونه اي تنظيم كنيد كه هر گاه هر كدام از برنامه هاي شما نياز به اتصال داشت فورا سيستم شما را به اينترنت وصل كند. اين قابليت را مي توان در بازه هاي مختلف و به صورت ساعتي،روزانه،هفتگي و يا ماهانه تنظيم نمائيد.يك قابليت جالب ديگر اين نرم افزار اينه كه ميتوانيد حساب پولي ميزان مصرف خود را داشته باشيد! در اين حالت شما فقط بايد هزينه ي اتصال و اكانت خود را براي سيستم تعريف كنيد. شما با Advanced Dialer ميتونين برنامه ريزی کنيند که در فلان روز و فلان ساعت سيستم به اينترنت وصل بشه و برنامه ي مورد نظر شما را اجرا كند. مثلا پس از اتصال برنامه مديريت دانلود ويا مديريت ايميل شما را اجراكنيد و پس از پايان كار نيز آنها را ببند و اتصال را براي شما قطع كند.در خلاصه كلام شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه كوچك و كم حجم ولي پركار سيستم خود را به يك رباط كاملا هوشمند تبديل كنيد تا بدون حظور شما كارهايتان را انجام بدهد.اين برنامه ميتونه در Systray ويندوز قرار بگيره و با يک کليک ساده محيط ساده و کوچك و آسان و کم حجمش بالا بياد. برای جلوگيری از استفاده ی غير قانونی از برنامه هم ميتونيد برای آن رمز بگذاريد. توانايی خوبی هم در کمک به دقت ساعت کامپيوتر داره که اون رو با ساعت اتمی بين المللی موسسه ملی استاندارد و فن آوری يا همون NIST هماهنگ ميکنه و به شما توانايی تبديل ساعت های مختلف زمانی کشور ها را ميدهد!! گزارش کلی و آماری اتصال به اينترنت را هم برايتان تهيه مي كند تا مثلا آخر ماه و يا آخر سال  به صورت نمودار آماری ببينيد که در چه روزی از ماه يا از سال بيشترين زمان اتصال را داشته ايد و يا در چه روزهایي کارکرد شما بيشتر ميشود. اين برنامه ي بسيار مفيد را به شما دوستان توصيه مي كنيم و اميدواريم تا بسياري از مشكلات شما را حل كند.مشكلاتي كه شايد براي رفعشان نياز به حضور شما و وقت گذاري براي آنها نباشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Advanced Dialer v2.5 :
- شماره گيري و اتصال سريع به اينترنت
- امكان تعريف شماره هاي متعدد جهت اتصال
- اتصال و قطع اتصال بر اساس زمانبندي تعيين شده
- امكان اجراي برنامه هاي مختلف همزمان با اتصال به اينترنت
- امكان شماره گيري مجدد پس از قطع اتصال به هر دليلي
- امكان محاسبه پولي ميزان اتصال به اينترنت
- امكان تنظيم ساعت با ساعت اتمي بين المللي
- ارائه گزارش از اتصالهاي انجام شده
- و ...

 



 قيمت:  29 دلار آمريکا
 دانلود -  946 كيلوبايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com



Google Desktop نرم‌افزاری است كه به كاربران كمك می‌كند در میان انبوه اطلاعات موجود در هارددیسك رایانه‌های خود، به جستجوی اطلاعات مورد نیازشان بپردازند. شركت گوگل در نگارش پنجم این نرم‌افزار سرعت عملكرد و جستجو را افزایش داده و به برخی ویژگی‌های جدید برای افزایش امنیت كاربران مجهز شده‌ است.
گوگل دسكتاپ كه پیش از این مورد استقبال گسترده كاربران قرار گرفته است، پس از نصب شدن در رایانه، تمامی اطلاعات موجود در هارد دیسك شامل فایل‌ها، ایمیل‌ها، اسناد متنی، وب سایتهای ذخیره شده و سایر اطلاعات را فهرست می‌كند كه در مرحله بعد كاربران می‌توانند با سرعت زیاد در میان این انبوه اطلاعات به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازند. علاوه بر این، گوگل دسكتاپ دارای قابلیتهایی متنوع اینترنتی به نام ‪ Gadget‬ است كه این Gadget ها روی دسكتاپ رایانه قرار گرفته و اطلاعاتی نظیر عناوین مهم خبری، تقویم و سایر اطلاعات انتخابی كاربران را نمایش می‌دهند.
هم‌ اكنون نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به قابلیتی مجهز شده ‌است كه كاربران می‌توانند در هنگام جستجوی مثلا یك فایل در هارد دیسك رایانه خود، پیش‌نمایشی از فایلهای استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ را مشاهده كنند.
مثلا اگر كاربر نام فایلی را كه توسط نرم‌افزار واژه‌پرداز Word ایجاد شده در گوگل دسكتاپ جستجو كند، این نرم‌افزار پس از یافتن فایل مذكور در هارددیسك، بخشی از اطلاعات درون این فایل را نیز نمایش می‌دهد تا كاربر پیش از باز كردن فایل توسط Word، مطمئن شود همان فایل مورد نظر خود را پیدا كرده‌است.
نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه به قابلیت ضد فیشینگ (ضد وب سایتهای جعلی) مجهز شده است. این بدان معناست كه چنانچه درون اطلاعات استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ لینك و آدرس سایتی وجود داشته باشد كه این نرم‌افزار غیر ایمن بودن آن را تشخیص بدهد، هشداری برای كاربر نمایش داده شده و غیر ایمن بودن آن سایت یادآوری می‌شود.
در نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه ظاهر نوار كناری (Sidebar) ‬این نرم‌افزار كه در كنار دسكتاپ نقش می‌بندد متحول شده و امكانات جدیدی در این نواركناری گنجانده شده‌است.
این نرم افزار قدرتمند گوگل قادر است تا در یک محیطی بسیار ساده و در عین حال پیشرفته نتایج خود را نه تنها بر اساس نام فایل ها بلکه بر اساس محتویات درون انها نیز جستجو کند. این نرم افزار توانایی جستجو در هریک از فایل های و برنامه های زیر را دارد:
Gmail, Outlook contacts, Outlook appointments, Outlook tasks, Outlook notes, Outlook journal, Outlook Email, Outlook Express, Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, AOL Instant Messenger, Netscape Mail/Thunderbird, Netscape / Firefox / Mozilla, PDF, Music, Video ,Images
اگر خودتان می‌خواهید به طور دلخواه پسوندی به پسوند‌های پیش فرض اضافه کنید، فایل GDSPlus.conf را با برنامه Notepad باز کنید و یک خط به صورت زیر به آن اضافه کنید.
AddNewExtension
مثلاً برای اضافه کردن پسوند ary. به این صورت عمل می کنیم:
AddNewExtension "ary", "0"

در نسخه ی جدید گوگل دسکناپ قسمت Sidebar تغییراتی کرده است همچنین گوگل دسکتاپ با ویندوز ویستا سازگارتر شده است. به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمیباشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از آسان دانلود دریافت کنید.



 طريقه فعالسازي : بعد از نصب این نرم افزار، سیستم خود را 1-2 ساعت آزاد بگذارید، تا گوگل دسکتاپ از اطلاعات هارد درایو شما index تهیه کند.

 قيمت: رايگان
 دانلود -  1.88 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری


تجربه زیباترین اسلایدشوها با نرم افزار DVD PixPlay

DVD PixPlay یکی از جالب ترین نرم افزارهایی است که تا به حال در عرصه نرم افزارهای رایانه ای عرضه شده است. این نرم افزار که به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند قادر است تا با کنار هم قرار دادن تمامی انواع مدل های فایل های چند رسانه ای نظیر تصاویر ، ویدئو کلیپ ها و همچنین موزیک ها اسلایدشو هایی جذاب و دیدنی را شکل دهد که قابل اجرا برروی انواع پلیرها هم باشند. این ابزار که قادر است تا دی وی دی اسلایدشو ، فرمت VCD و همچنین سی دی اسلایدشو تهیه کند مجموعه ای از افکت های جذاب را کنار هم جمع کرده تا کاربر به راحتی بتواند با کنار هم قرار دادن آن ها و با کیفیت بالای صوت و تصویر اسلایدشویی جذاب را پدید آورد. 50 مدل از انواع حرکات برای تصاویر و 180 افکت زیبا همان قسمت هایی هستند که به زیباترین شدن کار کمک می کنند، DVD PixPlay علاوه بر این موارد قادر است تا فرمت های مختلف در هر زمینه ای را شناسایی کرده و برای استفاده از آن ها محدودیتی قائل نشود ، امکان تبدیل اسلایدشو های نرم افزار PowerPoint به فرمت های ویدئویی را هم دارد که امروزه برای عدم کپی رایت بسیار مورد اهمیت است. قابلیت هایی نظیر سازگاری با دوربین های دیجیتالی برای Import تصاویر و یا قابلیت ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا کامل و همچنین امکان به اشتراک گذاری خروجی به صورت آنلاین در سایت هایی نظیر Youtube.com و یا Facebook.com هم از بخش های دیگر این ابزار به شمار می روند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD PixPlay v7.02.819 :
- سازگاری با فرمت های مختلف
- امکان ساخت انواع اسلایدشو های جذاب
- قابلیت گرفتن خروجی برای انواع پلیرهای خانگی
- امکان رایت انواع سی دی و دی وی دی و همچنین Blu-ray
- قابلیت ساخت انواع منوها برای دی وی دی ها
- وجود بیش از 180 مدل افکت و همچنین 50 مدل برای حرکت تصاویر
- امکان تبدیل اسلایدشو های PowerPoint به فرمت های ویدئویی
- امکان به اشتراک گذاری در سایت های آنلاین
- قابلیت استفاده از کیفیت HD در خروجی ها
- سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی برای Import تصاویر
- وجود امکانات نسبتا کامل برای ویرایش تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از نصب فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرای آن اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.

 قيمت: 49.95 دلار آمريکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم-  8.34 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار VMware Workstation  یعنی کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 550 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود 35 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست. سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven ) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس ، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Sun را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار VirtualBox v4.1.4 Final:
- حجم پائین تر نسبت به نرم افزار های مشابه
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز و از جمله ویندوز  ویندوز 7
- پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
- سرعت مناسب در بارگذاری سیستم عامل ها
- قابلیت برقرار شبکه در میان سیستم عامل اصلی و مجازی
- استفاده از تمامی منابع سخت افزار نظیر درایو های نوری ، فلاپی درایو و ...
- قابلیت اتصال به اینترنت
- قابلیت نصب سیستم عامل از روی ایمیج
- قابلیت تنظیم فضای اشغالی از هارد، رم، گرافیک و ...
- قابلیت عکس گرفتن از سیستم عامل مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 85 مگابايت | لينک كمكي 
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

دانلود آسان و بی دردسر با مدیریت دانلود قدرتمند و کم حجم InstantGet


 


گروه پرتوان آسان دانلود همواره سعی کرده است تا در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند و متنوعی را برای کاربران ارائه داده تا شما دوستان عزیز بتوانید بسته به نیاز و سلیقه ی خود آن ها را به راحتی دریافت کرده و استفاده نمایید. اما اکنون قصد داریم تا نرم افزار مفید و جالب دیگری را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا به دانلود فایل های مختلف از اینترنت بپردازید. InstantGet مدیریت دانلود و شتاب دهنده ای قدرتمند و کارآمد می باشد که قادر است با تقسیم نمودن فایل ها به چندین قسمت و دریافت هم زمان تمامی قسمت ها سرعت دانلود شما را تا میزان 5 برابر سرعت واقعی خود افزایش داده و با ارائه ی ویژگی های مدیریتی قدرتمند این امکان را برای شما فراهم سازد تا دانلود های خود را ساده تر سازماندهی نموده و پروکسی ها و سایت ها را نیز به آسانی مدیریت نمایید. علاوه بر این InstantGet با داشتن قابلیت های فراوانی همچون امکان جست و جوی فایل های دانلود شده توسط آدرس اینترنتی فایل، برحسب نام و یا کامنت، پشتیبانی کامل از پروتکل های FTP و HTTP ، پروکسی سرورها، آدرس دهی فایل، کوکی ها و دایرکتوری ها، کنترل کلیپ برد، عملکرد به عنوان FLV Grabber و دانلودر از سایت های آنلاین محبوبی مثل YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou و Ku6  و ... شما را ترغیب می سازد تا این مدیریت دانلود بی نظیر را نیز امتحان نمایید.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار InstantGet v2.12 :
- امکان رهگیری دانلود فایل در اینترنت اکسپلورر و برنامه های مرورگر وب
- امکان جستجوی فایل های دریافت شده با استفاده از آدرس، ‌نام فایل و کامنت
- امکان کنترل و مشاهده کلیپ برد
- امکان سازگار نمودن پوسته ی منوی محتوا و فایل های دانلود شده
- دانلود ویدئو از سایت های YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou ،Ku6 ،Tudou و ...
- امکان پخش فایل های ویدئویی دانلود شده با کلیک بر روی ویدئو در تب FLV Files
- بهبود باگ های اندک نسخه های قبلی در نسخه ی جدید و پیشرفت قابلیت های برنامه
- پشتیبانی از پروتکل های FTP و HTTP
- پشتیبانی کامل از پروکسی های HTTP، FTP و Socks
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop  
- پشتیبانی از خط فرمان
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- مدیریت کلیک های مرورگر، افزودن منوی محتوا به مرورگر، دانلود تمامی محتوای فلش از صفحه و ...
- ویژگی های مدیریتی قوی برای مدیریت دانلود ها، سایت ها ، پروکسی ها و اتصال های Dial up
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار کم
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer،FireFox، Opera، NetCaptor و ...  
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- از Keygen موجود برای ایجاد سریال نامبر و فعال سازی نرم افزار استفاده نمایید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.


 قيمت: 35 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  1.31 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 46473

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با 6 مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد. واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio v7.0.5.0 :
- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان دانلود با سرعتی چند برابر
- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
- دسته بندی دانلودها
- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو
- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب
- سازگار با تمامی پرتوکل ها
- امکان ضبط صوت و تصویر
- مرورگر داخلی نرم افزار
- قابلیت دانلود کامل یک سایت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از نصب نرم افزار فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.

 قيمت: 24.95 دلار آمريکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم -  27.97 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده، افرادی را موفق دانسته که بتوانند به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان بین الملی انگیلیسی که اکنون به زبان اول دنیا تبدیل شده و اکثر مقالات و متون در زمینه های مختلف نیز به این زبان منتشر می شود مسلط بوده و بتوانند به راحتی متون این زبان ها را به یکدیگر ترجمه نمایند اما مطمئنا یادگیری چندین زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی برای همه ی افراد مقدور نبوده و بعضا کاری دشوار و وقت گیر نیز به شمار می رود. اکثر این افراد تحصیل کرده نیز معتقدند که همه ی افراد جامعه از افراد عادی گرفته تا مهندسین، پزشکان، تجار و دانشجویان نیازمند بوده تا برای موفقیت در کار و رشته ی خود از مقالات زبان های دیگر و ترجمه های آن ها استفاده نمایند ولی از آنجایی که، اکثر این افراد زبان انگلیسی را ندانسته و برای ترجمه ی این متون مجبور می شوند تا به مترجمان حرفه ای مراجعه کرده و هزینه های گزافی را پرداخت نمایند شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند تا با ارائه ی دیکشنری ها و نرم افزارهای مترجم متعدد به رفع مشکل این گونه افراد پرداخته و آن ها را از شر این هزینه های گزاف و بیهوده نجات دهند. اما به جرات می توان گفت که در میان این محصولات کمتر نرم افزاری وجود داشته که بتواند متون را به شکل صحیحی ترجمه کرده و در اختیار افراد قرار دهد ولی اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن و اینترنت قادر خواهید بود تا متون طولانی خود را از زبان های مختلف با کیفیتی عالی به یکدیگر ترجمه کرده و برای مقاصد خود استفاده نمایید. نرم افزار Ace Translator که توسط شرکت Acetools ارائه شده است مترجم آنلاینی است که علی رقم داشتن حجم بسیار کم قادر بوده تا متون را با کیفتی عالی ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار داده و نیاز آن ها را از مراجعه به مترجمان حرفه ای و سایت های دارای دیکشنری های آنلاینی که از قدرت کمی هم برخوردار هستند رفع خواهد کرد. علاوه بر این نرم افزار Ace Translator برخلاف اکثر نرم افزار های مشابه که به کاربر اجازه ی استفاده از Copy و Paste متون را نداده این امکان و همچنین امکان ویرایش و استفاده از قابلیت های Redo، Cut و Undo را نیز برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می دهد تا از ترجمه های خود به تهیه ی پرینت پرداخته و یا این که آن ها را به شکل فایل های متنی مستقل در سیستم خود ذخیره نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ace Translator v8.9.2 :
- امکان گرفتن پرینت از متون ترجمه شده
- امکان تغییر زبان محیط برنامه به 58 زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- امکان ذخیره سازی متن ترجمه شده به صورت فایل متنی
- امکان استفاده حتی با کمترین سرعت اینترنت
- توانایی ترجمه ی کامل و قدرتمند متون و لغات تنها با یک کلیک
- توانایی ترجمه ی مستقیم در کامپیوتر بدون نیاز به سایت های مترجم
- توانایی ترجمه ی صفحات طولانی وب سایت ها
- توانایی ترجمه ی 58 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی به یکدیگر
- دارای بانک لغت بسیار وسیع و گسترده در هر 58 زبان برنامه
- دارای محیطی زیبا و ساده
- سرعت بسیار بالا در ترجمه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- براي كرك كردن از شماره سريال نامبر در فايل Serial.txt و يا كيجن موجود استفاده نماييد. 
- از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کنید، یک نام دلخواه وارد کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. نرم افزار را اجرا کرده و بر روی دکمه Unlock کلیک کنید و با استفاده از اطلاعات Keygen نرم افزار را رجیستر کنید
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.


قيمت: 59.95 دلار آمريکا
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  2.03 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
 

 

دانلود IHF Handball Challenge 12 بازی هیجان انگیز هندبال

نام بازی: IHF Handball Challenge 12
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: Dtp Entertainment
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 1.07 گیگابایت


 

بازی بسیار جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شبیه ساز ورزشی فوق العاده هیجان انگیز به نام هندبال است که سرعت و قدرت همیشه در آن حرف اول را زده است. پرتاب های فوق سریع آنقدر هیجان انگیز است که شرکت های تولید بازی های رایانه ای یک نسخه از این ورزش را به صورت مجازی به کاربران هدیه دهند. IHF Handball Challenge 12 نام این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.
بازی IHF Handball Challenge 12 همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا 90 تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد. با توجه به حجم نسبتا مناسبی که این بازی دارد پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را دریافت نمائید.


 

 

 


طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از نصب بازی با کپی کرک در محل نصب بازی ، اقدام به فعالسازی بازی نمائید.


قيمت: 19.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع!)
دانلود IHF Handball Challenge 12 - سرور رپید شیر
دانلود - 1.07 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم

 دانلود IHF Handball Challenge 12 - سرور آسان دانلود
دانلود - 1.07 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم

پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
 

 

 



 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت:
فايلها را از حالت فشرده خارج سازيد. سپس آنتي ويروس خود را باز كرده و كليد F5 را فشار دهيد. گزينه ي آپديت را از سمت چپ انتخاب کنيد. سپس Edit On Update Server را کليک کنيد. پوشه اي که از حالت فشرده خارج کرديد را انتخاب نماييد. دکمه ي Add  را انتخاب کنيد. ok را بزنيد سپس از سمت چپ بر روي Update  کليک کنيد و بر روي دکمه ي Update Virus Signature Database کليک نماييد
طريقه استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه 5 :
فايل كرك قرار داده شده در آپديت و آپديت را دانلود نماييد سپس پس از نصب آنتي ويروس دستگاه را ریستارت نموده وارد Safe Mode شوید. از فولدر کرک اجرا کرده و دکمه Enable را كليك كنيد. مجددا دستگاه را ریستارت کرده و وارد Safe Mode شوید. متناسب با نوع سیستم عامل خود وارد یکی از فولدرهای x86 یا x64 شوید. سپس وارد فولدر Enable Offline Update شده و فایل Enable Offline Update x86/64.bat را دو بار پیاپی اجرا نمایید. فايل آپديت را در مسیر ریشه درایو C کپی کنید. دقت نمائید که در صورت تغییر نام فولدر، آپدیت آفلاین فعال نخواهد شد. دستگاه را ریستارت کرده، وارد آنتی ویروس یا اسمارت سکیوریتی شده و نرم‌افزار را آپدیت نمائید.
جهت بازگشت به آپدیت آنلاین مراحل را تکرار کرده لکن این بار از فولدر Enable Online Update استفاده نمائید.

توجه: به علت ماهيت آپديت آنتي ويروس امكان جداسازي آپديت جديد نمي باشد. و شما ميبايستي تمامي آپديت را دانلود نمايد. و امكان ارائه آپديت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت كم حجم وجود ندارد


 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان آپديت آفلاين با لينك مستقيم -  44.3 مگابايت  
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
دسته : فكري  تعداد بازديد : 1463

 

دانلود بازی جذاب Secrets of the Past: Mother's Diary


 

یکی دیگر از سری بازی های ژانر Hidden Object که می توان ساعت ها به واسطه گشت و گذار در آن سرگرم شد Secrets of the Past: Mother's Diary است که با طراحی جالب و جدیدش اسباب سرگرمی کاربران را فراهم می کند. بازهم مخفی شدن جسم ها و اشیا مختلف در تصاویر به شکل کاملا زیرکانه کاربر را وا می دارد تا به دنبال آن ها باشد و به واسطه یافتن آن ها و قدم گذاشتن به مراحل بعدی به راز اصلی بازی دست پیدا کند. این بازی هم علاوه بر یک داستان جالب و جذاب که در طول انجام بازی کاربر به آن پی خواهد برد گرافیک فوق العاده مناسبی داشته و موزیک های هماهنگ هم کار حل مراحل را جذاب تر می کند.
پازل های مختلفی هم برای مراحل در نظر گرفته شده تا حس یکنواختی هم به کاربر دست ندهد ؛ علاوه بر این موارد طراحی جالب رنگ ها و Location ها در بازی سبک جدیدی را تداعی خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم حتما بازی Secrets of the Past: Mother's Diary را دریافت کرده و از انجام آن لذت ببرید.


 

قابلیت های کلیدی بازی Secrets of the Past: Mother's Diary:
- گرافیک بسیار مناسب
- موزیک های هماهنگ با بازی
- طراحی جالب و جذاب و جدید بازی
- روایت داستانی جالب و جذاب
- وجود مراحل مختلف با طراحی و شکل و رنگ جدید
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- بلزی به صورت کامل بوده و نیازی به نصب و کرک شدن ندارد.
- برای اجرا کافیست روی Start_Game.bat دوبار کلیک کنید.

 قيمت: 6.99 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 242.17 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1390 | نظرات ()